در حال بارگذاری ...

بازگشت بیش از ۷۰۰۰ زائر اربعین حسینی به استان گیلان

از ابتدای شهریور تاکنون ۸ هزار و ۲۱۳ زائر استان با انجام ۶۵۳ سفر عازم مهران و خسروی شدند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ضمن اعلام بازگشت بیش از ۷۰۰۰ زائر اربعین به استان اظهار داشت : روزانه ۵۰ اتوبوس برای بازگشت زوار استان به مرز عراق اعزام می شوند .

غلامعلی نیک فهم گفت : بیش از ۷۰۰۰ زوار گیلانی با ۳۰۰ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی وارد استان شدند .

وی با اشاره به این که بیش از ۳۰درصد جابه جایی زوار استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی انجام گرفته ، افزود : روزانه ۵۰ دستگاه اتوبوس به مرزهای مهران و خسروی اعزام می شوند .

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از زائران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با ۱۴۱ تماس و یا به همکاران این اداره کل در پایانه های مسافری استان مراجعه و ثبت شکایت کنند .

لازم به ذکر است از ابتدای شهریور تاکنون ۸ هزار و ۲۱۳ زائر استان با انجام ۶۵۳ سفر عازم مهران و خسروی شدند .




مطالب مرتبط

افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی ، برقراری خطوط فوق‌العاده ، نظارت بر قیمت‌ها و ارائه خدمات رفاهی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی از جمله این تمهیدات محسوب می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی دو میلیون و ۹۰۸ هزار و ۳۵۷ مسافر توسط ناوگان حمل ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در جلسه هم‌اندیشی کمیسیون های رسیدگی به تخلفات حمل و نقل که با هدف کاهش ...

|

در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می گردد و لزوم ارتقای خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است .

|

در حال حاضر ۱۲ هزار و ۶۷ وانت بار و ۱۶۲ راننده دارای کارت هوشمند در حمل کالای استان مشغول فعالیت هستند ، همچنین تاسیس و ثبت یک شرکت حمل و نقل تخصصی وانت بار و تاسیس ۴ شرکت وانت بار دیگر در استان با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام است .

|

نظرات کاربران