در حال بارگذاری ...

تاکید رئیس جمهور بر تکمیل هرچه سریع‌ تر پروژه ریلی بصره - شلمچه

رفع گره کوچک این پروژه و تکمیل سریع‌تر آن نتایج و دستاوردهای عظیمی در گسترش تعاملات و همکاری‌های دوجانبه و نیز تسهیل تردد زائران به اماکن مقدسه دو کشور خواهد داشت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس جمهور در دیدار با نخست ‌وزیر عراق با اشاره به سخنان وی درباره لزوم تسریع در تکمیل پروژه مسیر ریلی بصره به شلمچه اظهار کرد : رفع گره کوچک این پروژه و تکمیل سریع‌تر آن نتایج و دستاوردهای عظیمی در گسترش تعاملات و همکاری‌های دوجانبه و نیز تسهیل تردد زائران به اماکن مقدسه دو کشور خواهد داشت .

سید ابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر خود به نیویورک ، در دیدار «مصطفی الکاظمی» نخست ‌وزیر عراق که در هتل محل اقامت رئیس جمهور انجام شد ، با ابراز تقدیر صمیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت ایران از دولت و ملت عراق بخاطر میزبانی خالصانه و برگزاری باشکوه مراسم اربعین امسال ، گفت : امیدواریم هر چه سریع‌تر روند سیاسی در عراق با تفاهم و گفتگو به تشکیل دولتی مقتدر منجر شود .

رئیسی همچنین با اشاره به سخنان نخست‌وزیر عراق درباره لزوم تسریع در تکمیل پروژه مسیر ریلی بصره به شلمچه اظهار کرد : رفع گره کوچک این پروژه و تکمیل سریع‌تر آن نتایج و دستاوردهای عظیمی در گسترش تعاملات و همکاری‌های دوجانبه و نیز تسهیل تردد زائران به اماکن مقدسه دو کشور خواهد داشت .

رئیس جمهور در ادامه ابراز امیدواری کرد که روند سیاسی انتخابات پارلمانی عراق هر چه سریع‌تر با گفتگو و تفاهم طرف‌های عراقی به نتیجه برسد و دولتی قوی و مقتدر تشکیل شود .

 




نظرات کاربران