در حال بارگذاری ...

هوشمندسازی فرآیند مدیریت مصرف برق در بندر امام خمینی(ره)

فرآیند هوشمندسازی که از شش سال قبل در این مجتمع بندری آغاز شده و در برهه‌ای به دلیل تحریم و مشکلات شرکت‌های تأمین کننده با وقفه مواجه شده بود که اکنون با تکیه بر دانش و تخصص شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و بدون بهره‌گیری از نرم‌افزار‌های ساخت خارج در حال استفاده است‌ .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، به دنبال تأمین و نصب کنتورهای هوشمند برق و راه‌اندازی نرم‌افزار قرائت از راه دور برای مشترکین برق مجتمع بندری امام خمینی(ره) ، فرآیند مدیریت مصرف برق در این مجتمع بندری هوشمندسازی شد .

بنا به ضرورت مدیریت بهینه مصرف انرژی و همچنین لزوم ارتقاء رضایتمندی مشتریان ، در راستای هوشمندسازی فرآیند مدیریت مصرف مشترکین برق ، اطلاعات کنتورهای مربوطه از راه دور قرائت و در سامانه مربوطه ذخیره می‌شود .

خدماتی از قبیل تعریف مشترک ، درخواست انشعاب جدید ، تعویض کنتور ، بازدید وضعیت تجهیزات و صدور صورت‌حساب ، ازجمله مزیت‌های هوشمندسازی برق است که موجب ارتقاء رضایتمندی مشتریان مجتمع بندری خواهد شد .

گفتنی است فرآیند هوشمندسازی که از شش سال قبل در این مجتمع بندری آغاز شده و در برهه‌ای به دلیل تحریم و مشکلات شرکت‌های تأمین کننده با وقفه مواجه شده بود که اکنون با تکیه بر دانش و تخصص شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و بدون بهره‌گیری از نرم‌افزار‌های ساخت خارج در حال استفاده است‌ .

 




مطالب مرتبط

با کشف تخلف توسط حراست و پیگیری‌های دادستان شهرستان ، اداره اطلاعات ، قوه قضاییه و اطلاعات سپاه ، همه توانمان برای بازگرداندن مبلغ مذکور و برخورد قاطع با فرد متخلف به کار گرفته می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با عذرخواهی از مردم بابت اختلاس انجام شده در مجتمع بندری امام خمینی گفت : ردیابی متهم ...

|

استقرار تیم‌های امداد و نجات دریایی در گردشگاه‌های دریایی در پارک ساحلی بندرامام خمینی(ره) و مجیدیه ماهشهر و همچنین استقرار شناورهای ناجی و همیار ناجی ، نیروهای ناجیان غریق اداره کل در تمام مدت فعالیت قایق‌های تفریحی در محل‌های گردشگری دریایی مجاز از اهم این اقدامات برای ...

|

با هدف حمایت از تولید داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان ضمن بهره‌گیری از توان شرکت‌های فعال در این حوزه ۴ پروژه تعمیراتی در دو بخش تجهیزات مخابراتی و بندری انجام شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت : میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال ...

|

نظرات کاربران