در حال بارگذاری ...

تعمیر یک شناور خدماتی در بندر بوشهر توسط متخصصان داخلی

در قالب تعمیر اساسی شناور یاد شده نسبت به نصب و راه اندازی موتورها ، تعمیرات برقی و نصب تابلوهای برق با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال اقدام شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ پروژه تعمیر اساسی شناور خدماتی مراد ۳ توسط متخصصان اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر پایان یافت .

شناور مراد ۳ از نیازهای اصلی و  مهم برای اجرای پروژه لایروبی کانال دسترسی بنادر بوشهر است که با توجه به پروژه لایروبی بندر ریگ باید در کمترین زمان ممکن آماده فعالیت می شد .

متخصصان اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر با انجام کار شبانه روزی موفق به انجام پروژه تعمیر اساسی شناور مراد ۳ ظرف مدت ۳۰ روز شدند .

در قالب تعمیر اساسی شناور یاد شده نسبت به نصب و راه اندازی موتورها ، تعمیرات برقی و نصب تابلوهای برق با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال اقدام شد .

شناور خدماتی مراد ۳ با طول ۱۵ متر و وزن تقریبی ۶۰ تن اکنون در آب های بندر ریگ مستقر شده تا بتواند پروژه مهم لایروبی بندر ریگ را پشتیبانی کند .

پروژه تعمیر اساسی شناور مراد ۳ نمادی بارز از تکیه به توان و ظرفیت متخصصان بومی است که با پشتکار و سرعت عملی قابل توجه توانستند توانایی های خود را برای تعمیر اساسی شناورها به اثبات برسانند .




مطالب مرتبط

با اجرای طرح توسعه موج شکن‌های بندر کنگان شرایط برای تخلیه و بارگیری شناورهای تا سه‌هزار تن در این بندر فراهم می‌شود .

|

استان بوشهر در راستای تحقق توسعه دریامحوز و تسهیل در سرمایه گذاری های حوزه بنادر در چند سال اخیر از استان های پیشتاز ساحلی کشور برای صدور مجوز فعالیت است .

|

تمام مراحل طرح ساماندهی به صورت غیرحضوری تعریف شده و مالکان قایق های فاید هویت می توانند پس از طی فرآیندهای تعریف شده ، مجوز قایق خود را به صورت پستی دریافت کنند .

|

بدون تردید همزمانی ابلاغ سیاست های کلی سند توسعه دریامحور با روند اجرا زیرساخت های مجتمع بندری نگین ، نویدبخش حمایت‌های ویژه از این پروژه و تحقق توسعه شتابان بندر بوشهر است .

|

در این مانور آتش نشانان با بهره گیری از امکانات و تجهیزات عملیات اطفاء حریق جامدات و مایعات و مقابله با آلودگی را با موفقیت به اجرا در آوردند .

|

نظرات کاربران