در حال بارگذاری ...

بهسازی ‌۳۰ کیلومتر از محور پاوه به مریوان

۴۰۰ تن آسفالت در مسیر زلته به نودشه ، ۳۵۰ تن در محور نودشه به سه راهی ملندو و ۴۵۰ تن در محور ملندو به گردنه تەتە (انتهای حوزه استحفاظی شهرستان پاوه) بکارگیری شده است .

به گزارش پرتال حمل ‌و نقل ، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت : با تلاش راهداران این شهرستان ۳۰ کیلومتر از محور پاوه در استان کرمانشاه به مریوان در استان کردستان با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال بهسازی و آسفالت شد .

ابراهیم شهریاری افزود : محور پاوه به نودشه و مریوان ۱۰۸ کیلومتر است که ۵۸ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی شهرستان پاوه و ۵۰ کیلومتر آن نیز در حوزه شهرستان‌های سروآباد و مریوان در استان کردستان است . با تهیه ، حمل و پخش و تراکم بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن آسفالت ۳۰ کیلومتر از محور پاوه به مریوان در حوزه استحفاظی این شهرستان که رویه مناسبی نداشت بهسازی شده است .

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه با بیان اینکه این پروژه به صورت امانی اجرا شده است ، اظهار داشت : ۴۰۰ تن آسفالت در مسیر زلته به نودشه ، ۳۵۰ تن در محور نودشه به سه راهی ملندو و ۴۵۰ تن در محور ملندو به گردنه تەتە (انتهای حوزه استحفاظی شهرستان پاوه) بکارگیری شده است .

شهریاری گفت : با اجرای این پروژه عبور و مرور کاربران جاده ای در این محور مهم و پرتردد تسهیل و آسان شد .

وی در پایان افزود : محور پاوه به نودشه و مریوان محوری کوهستانی و گردشگری است که بخشی زیادی از آن بر مناطقی از اقلیم کردستان عراق مشرف است و با چشم غیرمسلح شماری از شهرها و روستاهای کردستان عراق و سد دربندیخان قابل مشاهده است و که در فصل بهار و تابستان مقصد سفر گردشگران از اقصی نقاط کشور است .




مطالب مرتبط

بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

|

با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

|

در مجموع ۵۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان آماده بهره‌برداری و یا در حال انجام عملیات اجرایی است .

|

ناوگان‌های عمومی برون شهری در شهرهای آستارا ، انزلی و آستانه به‌ترتیب بیشترین تعداد بازدید را داشته‌اند و خوشبختانه طی ایام نوروز ۱۴۰۳، ناوگان عمومی مسافربری در راه‌های برون‌شهری گیلان ، حادثه منجر به فوت و جرح نداشته‌است .

|

تنکابن دارای ۷۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است که پیگیر اجرای عملیات خط کشی در دیگر محورهای این شهرستان نیز هستیم .

|

نظرات کاربران