در حال بارگذاری ...

اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی قراخیل شهرستان قائمشهر

عملیات زیرسازی و روکش آسفالت راه روستایی ریکنده و کرچنگ به طول یک کیلومتر در این شهرستان بزودی اجرایی می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قائمشهر از عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی قراخیل این قائمشهر به طول ۱ و نیم کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خبر داد .

مصطفی امیری اظهار داشت : راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی ، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت ، خط‌کشی راه‌های آسفالته ، نصب علائم ، شانه سازی و پاکسازی حریم راه‌های روستایی و ... است .

وی ادامه داد : عملیات زیرسازی و روکش آسفالت راه روستایی ریکنده و کرچنگ به طول یک کیلومتر در این شهرستان بزودی اجرایی می شود .

امیری در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها ، شانه سازی ، رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشکار سازی نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاری قوس ، مسیرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  است .

 




مطالب مرتبط

ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش‌های خصوصی و مردمی خصوصاً مشارکت خیرین در حوزه ساخت راه‌ها در استان وجود دارد که خوشبختانه به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی استفاده شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هریس از احداث ۳۵ کیلومتر راه روستایی و آسفالت ریزی آن در سال ۱۴۰۲ خبر داد ...

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

نظرات کاربران