در حال بارگذاری ...

اتمام عملیات زیرسازی و اجرای ابنیه فنی راه روستایی هماگ بالا - توتنگ

این منطقه به دلیل موقعیت خاص آب و هوایی و پوشش گیاهی که دارد سالانه مورد بازدید گردشگران و کوهنوردان بسیاری می باشد که با بهره برداری از این پروژه رفت و آمد گردشگران تسهیل خواهد یافت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از زیرسازی و اجرای ابنیه فنی محور هماگ بالا به توتنگ از توابع دهستان سیاهو بخش مرکزی شهرستان بندرعباس خبر داد .

میثم نوبانی اظهار کرد : در حال حاضر خاکبرداری ، بستر سازی ، زیرسازی و احداث ابنیه فنی راه روستایی هماگ بالا به تو تنگ و جذر آباد از توابع دهستان سیاهو به طول ۶/۵ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال انجام شده است . با تکمیل عملیات و آسفالت و بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۳۰۰ خانوار روستایی از راه آسفالته مناسب برخوردار خواهند شد .

وی افزود : مناقصه اجرای آسفالت پروژه در حال انجام و ان شاءالله با تعیین پیمانکار تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

نوبانی در ادامه افزود : این منطقه به دلیل موقعیت خاص آب و هوایی و پوشش گیاهی که دارد سالانه مورد بازدید گردشگران و کوهنوردان بسیاری می باشد که با بهره برداری از این پروژه رفت و آمد گردشگران تسهیل خواهد یافت .

گفتنی است : از محصولات کشاورزی منطقه سیاهو می توان از نارنگی نام برد که با بهره برداری از این پروژه روند ارائه این محصول در بازار تسهیل خواهد شد .




مطالب مرتبط

با تکمیل این پروژه فاصله شهرستان جم به مرکز استان کاهش می‌یابد و زمینه تردد کاربران جاده از بخش شنبه شهرستان دشتی خصوصا جابجایی محصولات کشاورزی این منطقه تسهیل می‌شود .

|

راه روستایی به‌عنوان قسمتی از توسعه روستایی ، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت ، خط‌کشی راه‌های آسفالته ، نصب علائم ، شانه‌سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و … ...

|

ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش های خصوصی و مردمی خصوصا مشارکت خیرین در حوزه اصلاح نقاط پرحادثه ساخت راه های روستایی و بهسازی و افزایش ظرفیت ترافیکی در راههای استان وجود دارد که خوشبختانه مدیران شمال و جنوب استان به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی عملکرد ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اقدامات سخت افزاری ...

|

پیش بینی می شود آغاز فرآیند توزیع قیر راه روستایی بند "ک" قانون بودجه سال ۱۴۰۲ موجبات تسریع در بهره برداری از مسیرها را فراهم می سازد .

|

نظرات کاربران