در حال بارگذاری ...

تردد بالغ بر ۳۲۰ هزار مسافر از پایانه مرزی بازرگان از ابتدای سال جاری تاکنون

با توجه به آمار تا پایان تیر ماه امسال ۲۲۸۹ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بازرگان تردد داشتند که شامل ۱۱۴۲ اتوبوس ورودی و ۱۱۴۷ اتوبوس خروجی بوده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر پایانه مرزی بازرگان از تردد بالغ بر ۳۲۰ هزار مسافر از پایانه مرزی بازرگان طی چهار ماهه اول سال جاری خبر داد .

اکبری پور گفت : از آغاز سال جاری با توجه به بهبود نسبی شرایط کرونا و کاهش محدودیت های مربوط به این بیماری شاهد افزایش تردد مسافرین از طریق این پایانه مرزی بوده ایم بطوریکه در چهارماهه نخست امسال بالغ بر ۳۲۰ مسافر از پایانه مرزی بازرگان تردد کردند که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد نزدیک به دو و نیم برابری تردد تعداد مسافران را نشان می دهد .

وی اظهار داشت : با توجه به آمار تا پایان تیر ماه امسال ۲۲۸۹ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بازرگان تردد داشتند که شامل ۱۱۴۲ اتوبوس ورودی و ۱۱۴۷ اتوبوس خروجی بوده است .

این مقام مسئول ادامه داد : در این مدت همچنین نزدیک به ۷۶ هزار کامیون شامل ۵۰۶۴۷ کامیون ورودی و ۲۵۳۵۱ کامیون خروجی از طریق این پایانه مرزی تردد کردند .




مطالب مرتبط

افزایش خدمات رسانی در پایانه‌های مرزی استان و مسیرهای منتهی به آن در دستور کار قرار گرفته تا شاهد افزایش تردد ناوگان و مسافر باشیم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی استان از ۲۵ اسفند ...

|

         

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش چشمگیر ترانزیت کالا از پایانه مرزی پنج‌گانه استان طی ۱۱ ماهه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی در دومین نشست روسای پلیس راه و مدیران راهداری و حمل و نقل کل کشور اظهار کرد : تقریباً ...

|

نظرات کاربران