در حال بارگذاری ...

اجرای ۱۸ کیلومتر بهسازی و ایجاد باند سبقت در محور ایذه - دهدز

علاوه بر این ، روکش آسفالت به طول ۶ کیلومتر در محور ایذه - دهدز نیز در حال اجرا است . این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال اجرایی می شوند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایذه از اجرای ۱۸ کیلومتر بهسازی و ایجاد باند سبقت در محور ایذه - دزپارت خبر داد .

محمود هیبتی اظهار کرد : تعریض جاده ها در حیطه وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیست اما با توجه به میزان تردد قابل توجه خودرو در محور ایذه - دهدز و در راستای مسئولیت های اجتماعی ، ایجاد باند سبقت و بهسازی مسیر به طول ۱۸ کیلومتر در این محور با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد درحال اجرا است .

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه برای تسهیل در تردد خودروهای سواری در حال اجرا می باشد ، افزود : علاوه بر این ، روکش آسفالت به طول ۶ کیلومتر در محور ایذه - دهدز نیز در حال اجرا است . این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال اجرایی می شوند .




مطالب مرتبط

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

در حال حاضر بیش از ١٢٠ کیلومتر از مصوبات سفر مقام عالی استان در حال اجرا بوده و امید است به همت راهداران به زودی به بهره برداری برسد .

|

نظرات کاربران