در حال بارگذاری ...

ثبت بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در مبادی ورودی استان سمنان طی خردادماه

۵۵ دستگاه تردد شمار برخط فعال در محورهای مواصلاتی استان جهت دریافت داده های تردد محورها ، تعداد ۲۷ دوربین نظارت تصویری و ۶۴ سامانه ثبت تخلف نیز در محورهای مواصلاتی استان فعال است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از ثبت بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در مبادی ورودی استان طی خردادماه سال جاری خبر داد .

محمدحسین فیروزجائیان اظهار داشت : بر اساس آمارهای احصاشده توسط سامانه‌های ترددشمار محورهای مواصلاتی استان ؛ در طول خردادماه ، یک میلیون و هشتصد هزار تردد در محورهای ورودی استان سمنان ثبت شد که بیشترین حجم تردد مربوط به پلاک استان های سمنان ، تهران ، خراسان رضوی و اصفهان بوده که به ترتیب ۲۹.۱ درصد ، ۲۱ درصد ، ۱۸.۸ درصد و ۴.۱ درصد از کل تردد را به خود اختصاص داده اند .

وی سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد را ۱۴ درصد خواند و افزود : پرترددترین محور در این بازه زمانی محور ایوانکی - شریف آباد و پرتردد ترین روز پانزدهم خرداد بوده است .

شایان ذکر است ۵۵ دستگاه تردد شمار برخط فعال در محورهای مواصلاتی استان جهت دریافت داده های تردد محورها ، تعداد ۲۷ دوربین نظارت تصویری و ۶۴ سامانه ثبت تخلف نیز در محورهای مواصلاتی استان فعال است .




مطالب مرتبط

بیشترین حجم سفرها به استان‌های واقع در شمال ، غرب و جنوب کشور و از محورهای مواصلاتی استان‌های تهران ، البرز ، قم ، مرکزی انجام شده است .

|

با ایجاد حساب کاربری ، گزارش‌هایی مانند تصادف و اثرات ایجاد شده ، ایجاد راهبندان‌ ، حجم بالای تردد ، انسداد ، گزارش شرایط جوی جاده‌ها و مخاطرات جاده‌ای مانند عملیات عمرانی ، وجود چاله و ... ، با توجه به موقعیت جغرافیایی به کاربر ارسال می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از آمادگی کامل راهداری استان جهت خدمت به زائرین بارگاه امام هشتم(ع) در نوروز ...

|

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۱۹ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ انجام و از این تعداد که ۱۹ هزار تماس با کارشناسان سامانه ۱۴۱ برقرار شده است و سایر پیام ها نیز به اپراتورهای سازمان و سایر اپراتورها وصل شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از پاسخگویی به ۷۳۵۴ تماس تلفنی در شبانه روز ...

|

نظرات کاربران