در حال بارگذاری ...

جایگزینی ۹ کیلومتر نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های استان مازندران

با توجه به تردد سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر در جاده های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات ، یکی از راه های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از ادامه عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های استان خبر داد و اظهار داشت : در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ کیلومتر نیوجرسی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال جایگزین گاردریل شده است .

محسن یمینی عنوان کرد : که تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محورهای استان انجام گردید و در ادامه محورهای آمل - محمودآباد ، آمل - بابل ، قائمشهر – جویبار ، ساری - قائمشهر ، کمربندی نکا و مناطق پرتگاهی محور هراز  به طول ۹ کیلومتر اجرایی شد .

وی ارتقاء امنیت جاده ها را مهم ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و تاکید کرد : با توجه به تردد سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر در جاده های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات ، یکی از راه های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است .

یمینی در عین حال از انجام اقدامات دیگر برای ارتقاء امنیت تردد در جاده های مازندران گفت : اقدامات صورت گرفته در راه های استان باعث شد تا طی چهار سال گذشته آمار تصادفات منجر به مرگ در مازندران کاهش یابد .

رئیس اداره ایمنی و حریم راه  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اجرای روکش آسفالت ، خط کشی ، نصب تابلو و علائم و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای را از برنامه‌های ایمن سازی جاده‌های استان در سال جاری عنوان نمود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت : در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی ...

|

با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات ، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است .

|

همچنین طرح تعریض پنج کیلومتر از جاده نورآباد به برخوردار در مسیر ارتباطی نورآباد به نهاوند با اعتبار ۱۰۰ میلیارد به اجرا درآمده‌ است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نصب نزدیک به ۲۰ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان طی شش ماه ...

|

عملیات نصب نیوجرسی در محور گنجنامه - تویسرکان تا اواسط آبان ماه ادامه خواهد داشت .

|

نظرات کاربران