در حال بارگذاری ...

ثبت بیش از ۷۰۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های استان البرز طی سه ماهه نخست امسال

بیشترین حجم تردد طی این مدت ، روز ۲۳ فروردین در محور آزادراه کرج - قزوین با نرخ تردد ۱۰ هزار و ۳۷۳ خودرو و سرعت متوسط ۷۳ کیلومتر در ساعت ثبت‌ شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز مدیریت راه‌های البرز گفت : در سه ماهه نخست امسال ۷۴۷ هزار و ۸۵۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز از طریق سامانه‌های هوشمند در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است .

علی شادفر اظهار کرد : براساس آمار استخراجی از ۵۲ دستگاه تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی استان ، در سه ماهه نخست امسال ورود ۲۴ میلیون ۵۸۲ هزار ۸۸۰ خودرو و خروج ۲۴ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۶۵۹ خودرو در استان ثبت شده است .

وی افزود : در این بازه زمانی ۷۴۷ هزار و ۸۵۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز از طریق سامانه‌های هوشمند در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است .

این مسئول بیان کرد : بیشترین حجم تردد طی این مدت ، روز ۲۳ فروردین در محور آزادراه کرج - قزوین با نرخ تردد ۱۰ هزار و ۳۷۳ خودرو و سرعت متوسط ۷۳ کیلومتر در ساعت ثبت‌ شده است .

شادفر با بیان اینکه ، ۵.۵(پنج و نیم) درصد از کل ترددها در این بازه زمانی مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است ، یادآور شد : استان‌های تهران و گیلان هم بیشترین سهم تردد پلاک‌های غیربومی را داشته‌اند .




مطالب مرتبط

مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند .

|

دوربین های ثابت عکسبرداری محدودیت های ارتباطی و زیرساختی سامانه های فیلمبرداری برخط را نداشته و قادر به ارسال داده ها (دیتاها) از طریق شبکه تلفن همراه است .

|

طرح نوروزی جابجایی مسافران ، به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می شود . پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می شود و ۵۰ درصد ظرفیت تمامی ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط ، مقررات و بخشنامه‌های ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت : سامانه‌های تردد شمار خراسان جنوبی طی ۱۱ ماه گذشته ۷۲ میلیون و ۵۱۱ ...

|

در حال حاضر کارت هوشمند رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود .

|

نظرات کاربران