در حال بارگذاری ...

تردد بیش از ۴۹ هزار دستگاه وسائط نقلیه سنگین باری از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز

در همین مدت میزان واردات و صادرات از مرز نوردوز ۲۰۵ هزار و ۹۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۵۳ هزار و ۳۰۰ تن بوده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از تردد بیش از ۴۹ هزارو ۵۰۰ دستگاه وسائط نقلیه سنگین باری از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در سه ماه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد .

اورجعلی علیزاده گفت : در سه ماهه اول سالجاری بیش از ۲۴ هزار و ۱۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز نوردوز و بیش از ۲۵ هزارو ۳۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز جلفا تردد کرده است . میزان تردد کامیون در جلفا ۷۵ درصد و در نوردوز ۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است .

وی گفت : در همین مدت میزان واردات و صادرات از مرز نوردوز ۲۰۵ هزار و ۹۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۵۳ هزار و ۳۰۰ تن بوده است .

علیزاده در ادامه اشاره کرد : در همین مدت میزان واردات و صادرات کالا از مرز جلفا ۲۷۲ هزار و ۸۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۱۶۹ هزار و ۹۰۰ تن بوده است .

وی همچنین اظهار داشت : در این مدت مجموع مسافر تردد کننده از این دو پایانه مرزی ۱۰۰ هزار و ۷۹۶ نفر بوده است که ۳۶ هزار و ۲۵۹ نفر از نوردوز و ۶۴ هزارو ۵۳۷ نفر از جلفا تردد کرده اند . همچنین دراین مدت تعداد ۱۲۴۰ اتوبوس مسافری ایرانی وخارجی ازاین دوپایانه مرزی تردد کرد .

 




مطالب مرتبط

در هفت ماه اول سال جاری ۴۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و ۳۹ هزار و ۴۰۰ کامیون خارجی از مرز نوردوز ترددکرده اند که این آمار ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از جابه‌جایی ۹۱۰۰۸۰ تن کالا از پایانه مرزی ماهیرود طی ۱۱ ماه امسال خبر داد ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار از افزایش ۲۳ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد .

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

|

نظرات کاربران