در حال بارگذاری ...

اجرای ۸۸.۵ کیلومتر خط کشی در محورهای اصلی شهرستان شاهین دژ

خط کشی محور شاهین دژ - تکاب به طول ۴۵ کیلومتر و محور شاهین دژ - بوکان به طول ۲۰ کیلومتر نیز در دستور کار قرار دارد و بزودی عملیات خط کشی در این محورها نیز به پایان خواهد رسید .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شاهین دژ از اجرای ۸۸.۵ کیلومتر خط کشی در محورهای اصلی شهرستان شاهین دژ خبر داد .

کاظم پاشایی گفت : با توجه به اهمیت خط کشی در جدا سازی ترافیک و در نتیجه کاهش تصادفات جاده ای با پیگیری و دستور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عملیات خط کشی به طول ۸۸.۵ کیلومتر در محورهای اصلی شهرستان شاهین دژ بصورت امانی در حال انجام است .

وی اظهار داشت : در همین راستا خط کشی محور ترانزیتی شاهین دژ - میاندوآب به طول ۲۳.۵ کیلومتر به اتمام رسیده است .

کاظمی ادامه داد : خط کشی محور شاهین دژ - تکاب به طول ۴۵ کیلومتر و محور شاهین دژ - بوکان به طول ۲۰ کیلومتر نیز در دستور کار قرار دارد و بزودی عملیات خط کشی در این محورها نیز به پایان خواهد رسید .

این مقام مسئول اظهار داشت : با توجه به اولویت خط کشی در محورهای اصلی و سپس محورهای فرعی و روستایی امید می‌رود با تامین اعتبارات لازم شاهد خط کشی در تمام محورهای مواصلاتی شهرستان باشیم .




مطالب مرتبط

حریم قانونی راه ها جزء خط قرمز راهداری قرار دارد و هرگونه ساخت و ساز در حریم محورها بدون اخذ مجوز از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ممنوع می باشد و در صورت مشاهده هر گونه تصرف و ساخت ساز غیرمجاز در حریم راه ها از طرق مراجع قضایی نسبت به رفع مستحدثات اقدام خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین گفت : ۱۹۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نمین در ۱۱ ماهه گذشته خط کشی ...

|

با حضور ۳۳۰ مورد گشت راهداری جهت جلوگیری از تجاوز به حریم نسبت به شناسایی و توقف ۵۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز اقدام ، ۲۲ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و همچنین با اخذ ۲۷مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است .

|

اجرای ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع علائم افقی و خط نوشته ها و تعمیر و نصب حفاظ ایمنی گاردریل و نرده پل به طول ۳ کیلومتر از دیگر اقداماتی است که در این مدت به منظور ایمنی جاده ها انجام شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت : عملیات خط کشی بیش از ۱۲۰ کیلومتر - خط از محورهای اصلی دهلران به ...

|

نظرات کاربران