در حال بارگذاری ...

برقراری بیش از ۳۱ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان طی سه ماهه نخست سال جاری

از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ثبت ۳۱ هزار و ۴۹۴ تماس تلفنی توسط مرکز مدیریت راه‌های استان در سه ماهه نخست سالجاری خبر داد .

ایوب کرد اظهار داشت : مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ در خصوص آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شرایط جوی راه‌ها ، اطلاع از راه‌های مسدود و بازگشایی شده ، اطلاع از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها ، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی کسب کنند . همچنین این سامانه قابلیت دریافت ، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به اینکه پایگاه مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده ای استان به طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران و رانندگان در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده ای است تشریح کرد : با مراجعه به سایت www.iran۱۴۱.ir نیز می توان از آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها به صورت آنلاین باخبر شد .

کرد در پایان خاطرنشان کرد : از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند .




مطالب مرتبط

از ۲۴ اسفند الی ۱۵ فروردین سال جاری بیش از یک میلیون ۷۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده از این میان حدود ۳۹ هزار و ۵۴۰ تماس به‌صورت مستقیم توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده و مابقی اطلاعات لازم را از طریق گزینه‌های گویای سامانه ۱۴۱ دریافت کرده‌اند .

|

طرح نوروزی جابجایی مسافران ، به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می شود . پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می شود و ۵۰ درصد ظرفیت تمامی ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط ، مقررات و بخشنامه‌های ...

|

مردم ، رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام شود .

|

سامانه ۱۴۱ جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی ، شرایط آب و هوایی ، انسداد و رخدادهای جاده ای وشکایات مردمی وانتقادات وپیشنهادت بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان است .

|

یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راه ها پاسخگویی سامانه ۱۴۱ است و با توجه به این مهم میزان پاسخگویی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است .

|

نظرات کاربران