در حال بارگذاری ...

تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت راه‌های استان خراسان شمالی

۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای راه های استان خراسان شمالی در نظر گرفته شده است که این میزان اعتبار به جز پروژه های ملی است که در پروژه های مختلف استان دیده شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی از اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت راه های استان خراسان شمالی خبر داد و گفت : در ۸ ماه گذشته ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی را در دست اجرا داریم .

رستم قاسمی که در جریان سفر رئیس جمهور به به استان خراسان شمالی به این استان سفر کرده است در جمع خبرنگاران گفت : حوزه راه و ساختمان دو موضوع مهم از ماموریت های وزارت راه و شهرسازی است .

وی با اشاره به اینکه استان خراسان شمالی در حوزه راه محرومیت هایی نسبت به کل کشور دارد و برای جبران آن عقب ماندگی اعتبارات لازم پیش بینی شده است ، افزود : ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای راه های استان خراسان شمالی در نظر گرفته شده است که این میزان اعتبار به جز پروژه های ملی است که در پروژه های مختلف استان دیده شده است .

وی افزود : این موضوع قطعا می تواند تاثیر بزرگی در حوزه راه استان ایجاد کند و بیش از هزار میلیارد تومان فقط برای راه روستایی استان پیش بینی شده است که عوامل اجرایی آغاز به کار خواهند کرد .

وزیر راه راه شهرسازی در پاسخ به سوالی در مورد تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان گفت : اعتبارات پیش بینی شده است و بعد از تعیین زمان بندی از سوی سازمان راهداری و شرکت ساخت زمان اتمام پروژه ها اعلام خواهد شد .




مطالب مرتبط

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سهم جاده در میزان تصادفات ، نقاط پرحادثه است که در آخرین جلسه‌ای که با پلیس داشتیم ۸۸۷ نقطه حادثه خیز شناسایی شد و قرار بر این بود که سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ نقطه را مرتفع کنیم و مابقی تا پایان دولت رفع خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در پیامی از تلاش شبانه‌روزی راهداران برای جلوگیری از انسداد راه‌ها و جاده‌ها و فراهم کردن شرایط ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سال آینده نگاه ویژه‌ای به بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و رفع نقاط پرتصادف وجود خواهد شد و وزارت راه و شهرسازی اهتمام ...

|

از مجموع پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شد ، ۳۱ پروژه روکش آسفالت در ۳۳۷ کیلومتر و ۶ پروژه ایمنی راه شامل ۱۳ کیلومتر اجرای روشنایی ، ۷ کیلومتر بهسازی روشنایی و ۷ کیلومتر نصب نیوجرسی آماده شروع عملیات اجرایی هستند .

|

نظرات کاربران