در حال بارگذاری ...

اجرای بیش از ۱۳۰ طرح راهداری در استان کهگیلویه و بویراحمد

بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی در سال مالی ۱۴۰۰ برای طرح های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شد که تاکنون ۵۷ درصد آن جذب شده و با توجه به فعالت چشمگیر طرح های در دست اجرای حوزه راهداری مابقی اعتبارات تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ جذب خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : با اجرای این تعداد طرح های در دست اجرای بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راه های استان آسفالت و یا روکش خواهد شد .

عابد محمدی گفت : هم اکنون بیش از ۱۳۰ طرح در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه روستایی در مناطق مختلف استان در دست اجراست . این طرح ها شامل لکه گیری ، روکش و آسفالت راه های اصلی و فرعی ، تعمیر و مرمت ابنیه فنی راه های استان ، ساخت پل و راه های روستایی ، بهسازی و آسفالت راه های روستایی ، خط کشی و نصب و علائم ترافیکی در راههای اصلی و فرعی استان می باشد .

محمدی اظهار داشت : پیشرفت فیزیکی این تعداد طرح در دست اجرا متفاوت می باشد عملیات اجرایی برخی از این طرح ها هم اکنون آغاز شده و برخی تکمیل شده است . طرح های حوزه راهداری بصورت هفتگی تکمیل و عملیات اجرایی طرح های جدید آغاز خواهد شد .

محمدی ابراز کرد : بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی در سال مالی ۱۴۰۰ برای طرح های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شد که تاکنون ۵۷ درصد آن جذب شده  و با توجه به فعالت چشمگیر طرح های در دست اجرای حوزه راهداری مابقی اعتبارات تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ جذب خواهد شد .

وی تکمیل طرح لار - شاه بهرام و حذف نقاط حادثه خیز آن در محور باشت – چرام ، بهسازی و آسفالت ۲۰ کیلومتر راه روستایی چاهن - موشمی ها در شهرستان مارگون ، ساخت ۱۰ کیلومتر راه روستایی زادگاه شهید طیب (معروف به طریق الطیب) به صورت امانی و مشارکتی با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، ساخت پل شهید طیب ، بهسازی و آسفالت راه روستایی پهنوک - بنه پیر در شهرستان بهمئی ، تعریض و حذف نقاط حادثه خیز کمربندی چاه تلخ و آسفالت راههای مربوط به باشت از مهمترین طرح های در دست اجرا در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است .

محمدی گفت : با اجرای این تعداد طرح های در دست اجرای بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راه های استان اسفالت و یا روکش خواهد شد .




مطالب مرتبط

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است . در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

در سال جاری و به منظور بهسازی محور های روستایی در بیش از ۲۱۰ کیلومتر از این راه ها نیز برای اجرای آسفالت در بازه های زمانی آتی زیرسازی انجام گرفته است .

|

در محورهای استان همدان ۵۲ نقطه حادثه‌خیز مصوب شناسایی شده است و این اداره کل در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز در اسرع وقت نسبت به رفع تمامی این نقاط اقدام خواهد کرد .

|

نظرات کاربران