در حال بارگذاری ...

پاسخگویی به ۴۵۷ تماس مردمی در قالب اجرای طرح طوس خراسان جنوبی طی یک ماهه گذشته

گشت های راهداری بلافاصله پس از اعلام گزارش های مردمی در محل حضور می یابند و نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام می کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از پاسخگویی به ۴۵۷ تماس مردمی در قالب اجرای طرح طوس از ابتدای عملیاتی شده آن خبر داد .

فدوی گفت : اجرای طرح طوس در سطح استان از ۱۱ خرداد همرمان با آغاز دهه کرامت در استان اجرا شد که تعداد تماس ها با سامانه ۱۴۱ از ابتدای طرح ۳۳۳۶ تماس بوده که ۴۵۷ مورد آن به اپراتور متصل و پاسخگویی داده شد . ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری ، اولویت دهی به نیازهای ضروری تأمین ایمنی راه‌ها ، افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای و نظارت مردمی از اهداف مهم این طرح است .

فدوی ادامه داد : تماس های مردمی در خصوص طرح مشکلات جاده ای مرتبط با طرح طوس از جمله لکه‌گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز در راه‌ها ، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلوهای ایمنی موجود ، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راه‌ها ، رفع نقص و عیب از تابلو و علایم و تجهیزات ایمنی موجود ، تکمیل علایم در پیچ های تند فاقد علایم کافی بوده است .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد : گشت های راهداری بلافاصله پس از اعلام گزارش های مردمی در محل حضور می یابند و نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام می کنند .

فدوی یادآور شد : اجرای طرح طوس در محورهای استان ادامه دارد و کاربران جاده ای می توانند مشکلات ایمنی راه های استان را به سامانه ۱۴۱ گزارش دهند . این طرح در ۱۱ شهرستان استان با حضور ۲۱۵ راهدار و بیش از ۱۸۶ دستگاه انواع ماشین آلات سبک ، سنگین و نیمه سنگین در حال اجرا است .

 




مطالب مرتبط

از ۲۴ اسفند الی ۱۵ فروردین سال جاری بیش از یک میلیون ۷۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده از این میان حدود ۳۹ هزار و ۵۴۰ تماس به‌صورت مستقیم توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده و مابقی اطلاعات لازم را از طریق گزینه‌های گویای سامانه ۱۴۱ دریافت کرده‌اند .

|

طرح نوروزی جابجایی مسافران ، به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می شود . پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می شود و ۵۰ درصد ظرفیت تمامی ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط ، مقررات و بخشنامه‌های ...

|

مردم ، رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام شود .

|

به منظور تشدید نظارت بر فعالیت ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر و فعالیت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی و اقدام سریع در هنگام اضطرار ۱۰ گشت نظارتی سیار در محورهای استان فعالیت خواهند داشت و در صورت شناسایی تخلفات در بخش صنوف زیرمجموعه ، طبق قانون برخورد قانونی لازم انجام خواهد ...

|

سامانه ۱۴۱ جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی ، شرایط آب و هوایی ، انسداد و رخدادهای جاده ای وشکایات مردمی وانتقادات وپیشنهادت بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان است .

|

نظرات کاربران