در حال بارگذاری ...
  • پاسخگویی به ۴۵۷ تماس مردمی در قالب اجرای طرح طوس خراسان جنوبی طی یک ماهه گذشته

    گشت های راهداری بلافاصله پس از اعلام گزارش های مردمی در محل حضور می یابند و نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام می کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از پاسخگویی به ۴۵۷ تماس مردمی در قالب اجرای طرح طوس از ابتدای عملیاتی شده آن خبر داد .

    فدوی گفت : اجرای طرح طوس در سطح استان از ۱۱ خرداد همرمان با آغاز دهه کرامت در استان اجرا شد که تعداد تماس ها با سامانه ۱۴۱ از ابتدای طرح ۳۳۳۶ تماس بوده که ۴۵۷ مورد آن به اپراتور متصل و پاسخگویی داده شد . ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری ، اولویت دهی به نیازهای ضروری تأمین ایمنی راه‌ها ، افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای و نظارت مردمی از اهداف مهم این طرح است .

    فدوی ادامه داد : تماس های مردمی در خصوص طرح مشکلات جاده ای مرتبط با طرح طوس از جمله لکه‌گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز در راه‌ها ، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلوهای ایمنی موجود ، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راه‌ها ، رفع نقص و عیب از تابلو و علایم و تجهیزات ایمنی موجود ، تکمیل علایم در پیچ های تند فاقد علایم کافی بوده است .

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد : گشت های راهداری بلافاصله پس از اعلام گزارش های مردمی در محل حضور می یابند و نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام می کنند .

    فدوی یادآور شد : اجرای طرح طوس در محورهای استان ادامه دارد و کاربران جاده ای می توانند مشکلات ایمنی راه های استان را به سامانه ۱۴۱ گزارش دهند . این طرح در ۱۱ شهرستان استان با حضور ۲۱۵ راهدار و بیش از ۱۸۶ دستگاه انواع ماشین آلات سبک ، سنگین و نیمه سنگین در حال اجرا است .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت : در راستایی اجرایی کردن طرح واکنش سریع (طوس) نیازمند ...

    |

    عمده موارد گزارش شده در تماس های مردمی در خصوص نبود چراغ چشمک زن ، کمبود روشنایی در جاده ها ، کم عرض بودن جاده، وجود گازوئیل در محور ، تجاوز به حریم راه ، عیب تابلوها و علائم، وجود چاله در برخی نقاط و نبود تابلو و علائم در محورهای استان بوده است .

    |

    این طرح به منظور ارتقا کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری و اولویت دهی به نیازهای ضروری تأمین ایمنی راه‌ها و با هدف افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای و تحقق سیاست حکمرانی و نظارت مردمی در پیشبرد اهداف دولت است .

    |

    از ابتدای سالجاری بیش از هزار شکایت مردمی در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر و حدود ۱۴۰۰ مشکل مشاهده شده جاده ای که توسط کاربران جاده ای گزارش شده ثبت و رسیدگی شده است .

    |

    از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند .

    |

    نظرات کاربران