در حال بارگذاری ...

تسریع در عملیات بهسازی محور ورزقان - خاروانا با اختصاص ۲۲ میلیارد تومان اعتبار

با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان ، محور ورزقان به خاروانا از محدوده گردنه گال تا سه راهی آستمال بهسازی (تعریض و اصلاح) و روکش آسفالت‌ خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت : با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان ، محور ورزقان به خارونا تسریع می شود .

جلسه بررسی وضعیت راه های شهرستان ورزقان که با حضور نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ شرقی و فرماندار شهرستان ورزقان و در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اظهار داشت : با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان ، محور ورزقان به خاروانا از محدوده گردنه گال تا سه راهی آستمال بهسازی (تعریض و اصلاح) و روکش آسفالت‌ خواهد شد .

همچنین در این‌ جلسه مقرر شد مبلغ ۸ میلیارد تومان از محل تخفیف ۲۰ درصد حقوق دولتی معدن مس سونگون و ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان برای احداث و بهسازی راه‌های روستایی شهرستان هزینه شود .




مطالب مرتبط

از جمله اقدامات مهم که هم اکنون در حال اجرا است ، شامل بهسازی و روکش آسفالت ، خط‌کشی ، شانه سازی ، رفع نقاط پرتصادف ، نصب نیوجرسی ، نصب سیستم روشنایی ، آزادسازی حریم ، بروز رسانی تابلو و علائم ، تعدیل شیب شیروانی ، پاک‌سازی و ساخت پارکینگ‌های جاده‌ای ، تکمیل و بهره برداری از ...

|

در حال حاضر تنها برخی راه‌های روستایی به‌دلیل این‌ که امکانات محدود است مسدود مانده که همکاران در حال تیغ‌زدن ، اصلاح و تسطیح راه‌های روستایی خصوصاً راه‌های خاکی هستند .

|

تدابیر لازم در خصوص راهداری زمستانی از سوی معاونت راهداری اداره کل اندیشیده شده و در صورت نیاز پشتیبانی مورد تقاضا در اختیار این شهرستان قرار خواهد گرفت .

|

۶ دستگاه نمک‌پاش دستی و اتوماتیک ، ۶ دستگاه سنگین راهداری شامل لودر ، گریدر و بولدوزر و ۱۲ دستگاه تراکتور و لودر استیجاری در این شهرستان به‌کارگیری شده تا تردد مسافران تسهیل شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد گفت : طی ۹ ماهه گذشته عملیات ارتقا کیفیت و بهسازی رویه آسفالت در ...

|

نظرات کاربران