در حال بارگذاری ...

اجرای ۱۴ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای روستایی منطقه وحدت سیستان

راهداران‌ این اکیپ با تمام توان و تجهیزات خود را جهت‌ ایمن سازی و بهسازی محورهای روستایی به کار گرفته اند‌ تا ایمنی در مسیرها ارتقا و تصادفات کاهش یابد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ؛ سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان از اجرای عملیات ‌۱۴ کیلومتر روکش آسفالت در سطح محورهای روستایی منطقه سیستان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد .

رحمت نارویی اظهار داشت : از ابتدای سالجاری ۱۴ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای روستایی حوزه سیستان به صورت امانی توسط دستگاه های ماشین آلات راهداری استان انجام شده است .

وی با بیان اینکه راه های روستایی یکی از مهمترین بخش های زیربنایی در توسعه محسوب می شود ، گفت : راهداران‌ این اکیپ با تمام توان و تجهیزات خود را جهت‌ ایمن سازی و بهسازی محورهای روستایی به کار گرفته اند‌ تا ایمنی در مسیرها ارتقا و تصادفات کاهش یابد .

سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان ادامه داد : از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات روکش آسفالت محورهای روستایی فیروزه ای کوه خواجه،علی آبادجهانتیغ،اسلام آبادلوتک - دولت آباد ، سنجرانی - ملکی ، بالاخانه - ساختمان و واصلان - شیخ لنگی به اجرا درآمد .

نارویی ضمن تاکید بر ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راه ها گفت : سایر محورهای روستایی دارای اولویت منطقه سیستان نیز در اولویت برنامه های اکیپ برای اجرای عملیات روکش آسفالت قراردارد بطوری که پس از تخصیص قیر و مصالح در این زمینه اقدامات لازم انجام خواهد شد .

وی در پایان خاطرنشان کرد : جاده ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ ، حراست نگهداری ، تعریض و هرگونه فعالیت های مرتبط با آن را به این اداره کل محول کرده است .




مطالب مرتبط

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : امسال ۶۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان خوزستان به بهره‌برداری ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت : احداث ، زیرسازی ، بیس و آسفالت ۲۵ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان مراوه تپه ...

|

از سال گذشته تا کنون ، ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی برای بهره مندی ۶۲۰۰ خانوار از راه آسفالته به بهره برداری رسیده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان انگوت گفت : ۹۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان در ۸ ماهه گذشته خط ...

|

نظرات کاربران