در حال بارگذاری ...

نظارت جدی بر روند خدمات حمل و نقل کالا در استان لرستان

با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند صدور بارنامه ، امکان نظارت بیشتر بر روند حمل کالا و جلوگیری از فرار بار فراهم‌ شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ؛ سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری استان لرستان گفت : نظارت بر روند ارائه خدمات حمل و نقل کالا و صدور بارنامه با جدیت و دقت انجام می‌گیرد .

رضا عبدی در بازدید از پایانه‌های بار مرکز استان لرستان گفت : بر اساس رویکرد و دستورالعمل‌های سازمان مبنی بر کنترل دقیق فرآیند جابجایی کالا ، نظارت بر روند ارائه خدمات حمل و نقل کالا و صدور بارنامه در استان با جدیت و دقت انجام می‌گیرد .

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان ، با تاکید بر لزوم درج کرایه واقعی در بارنامه تصریح کرد : توزیع عادلانه بار بین رانندگان ، پیگیری رفع مشکلات و رعایت نکات بهداشتی در سالن‌های اعلان بار خرم‌آباد ، پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات رانندگان درخصوص نحوه تامین و توزیع لاستیک ، کنترل بارنامه‌های صادره از سوی شرکت‌های حمل و نقل و بررسی میزان کسورات قانونی بارنامه‌ها به‌منظور جلوگیری از تضییع حق رانندگان از مواردی است که در این بازدید به آن پرداخته شد .

عبدی خاطرنشان کرد : با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند صدور بارنامه ، امکان نظارت بیشتر بر روند حمل کالا و جلوگیری از فرار بار فراهم‌ شده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین از جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از این شهرستان در سال گذشته خبر ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری با اشاره به اثربخشی پویش در سال‌های گذشته از خدمات‌رسانی ۱۲ هزار نیروی ...

|

روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

|

میانگین پراکنش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سطح جاده‌ها به گونه‌ای است که به طور میانگین در هر ۸۵ کیلومتر شبکه راه‌ها ، یک مجتمع خدماتی رفاهی به خدمت‌رسانی می‌پردازد .

|

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

نظرات کاربران