در حال بارگذاری ...

واردات بیش از ۹۴ هزار تن کالا از بنادر مازندران طی فروردین ماه سال جاری

به گزارش پرتال حمل و نقل ؛ رییس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت : در فروردین ماه سال جاری ۹۴ هزار و ۹۶۳ هراز تن کالا از بنادر استان وارد کشور شد .

محمد باکری اظهار داشت : طی مدت مذکور عمده‌ ترین بخش کالاهای وارداتی ، جو و ذرت دامی ، گندم و چوب بوده است .

رییس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی مازندران همچنین اعلام نمود : در مدت ۱ ماهه امسال بیش از ۵۹ هزار تن کالا از مبدا مازندران به کشورهای اطراف صادر گردید که اکثر آن سیمان ، فراورده های لبنی ،چوب و اشیا چوبی و ذغال چوب بوده است .

باکری میزان ترانزیت کالا در طی این مدت را بیش از ۲۳ هزار تن عنوان نمود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۰ درصدی داشته است . در مدت یاد شده از میان بنادر استان ، بندر امیرآباد فعالترین بندر از این نظر به شمار می آید .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش چشمگیر ترانزیت کالا از پایانه مرزی پنج‌گانه استان طی ۱۱ ماهه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در همایش اقتصاد دریامحور گفت : در ...

|

در مدت ۹ ماه امسال بیش از یک میلیون تن کالا از مبدأ مازندران به کشورهای اطراف صادر شد که اکثر آن سیمان ، فرآورده‌های لبنی و مرکبات بوده است و نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است .

|

تعداد ناوگان ترانزیت ورودی با ٧۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از ۴٢ هزار دستگاه و تعداد ناوگان ترانزیت خروجی با ٢٢ درصد افزایش به ۴٠ هزار دستگاه رسیده است .

|

با توجه به آمار ارائه شده در ۸ ماه گذشته از سال جاری بیش از ۹۰۱ هزار نفر مسافر از این پایانه تردد کرده اند که همچون ادوار گذشته تردد مسافرین ایرانی نسبت به خارجی بیشتر بوده و باعث افزایش ۲۹ درصدی مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است .

|

نظرات کاربران