در حال بارگذاری ...

انتصاب سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان

به گزارش پرتال حمل و نقل ؛ با حکم معاون وزیر راه‌ و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، ناصر روانبخش به سمت سرپرست " اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان" منصوب شد .




مطالب مرتبط

عملیات ساخت طرح دیوار حفاظت ساحلی بندر شهید بهشتی از سال ۱۳۹۸ آغاز شده و اعتبارات ساخت آن از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر و دریانوردی پیش بینی شده بود . با ساخت این دیوار حفاظتی ، علاوه بر اینکه بندر شهید بهشتی از امواج و طوفان‌های حاره‌ای در امان خواهد بود ، شهر چابهار نیز ...

|

زیرساخت های بندری ، افزایش نرم عملیاتی و بهره وری عملیات تخلیه و بارگیری کالا ، بهره وری پایانه های بندری ، افزایش تعاملات و استفاده از ظرفیت سایر بنادر برای رفت و آمد کشتی ها و ظرفیت عملیات یدک کشی مناسب از جمله دلایل افزایش تعداد کشتی های ورودی به بندر چابهار محسوب می شود .

|

قرارداد ۵۶ میلیون دلاری مربوط به پروژه احداث کریدور لجستیکی (مسیر دسترسی کامیون ها به بندر) به طول ۲.۶ کیلومتر با عرض ۱۱۰ متر و ۱۲ باند به همراه پروژه احداث فاز اول سیلو ۱۰۰ هزار تنی در این فاز است که پروژه اول در دهه مبارک فجر و پروژه دوم در خردادماه سال آینده به بهره‌برداری ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با جمعی از فعالان اقتصادی حوزه سواحل مکران مقیم کشور عمان دیدار کرد .

|

مقدار طول لایروبی پای اسکله ۲۵۶ متر ، عرض کانال لایروبی ۷۰ متر و عرض لایروبی پای اسکله ۹۰ متر با استفاده از دو دستگاه فلت بارج ۵۰۰ مترمکعبی، دو دستگاه بیل مکانیکی با توان ۱۲۰۰ و ۱۲۵۰ و یک دستگاه گرپ بارج ۷۰ تنی به حجم تقریبی ۱۳۰ هزار مترمکعب لایروبی خواهد شد .

|

نظرات کاربران