در حال بارگذاری ...

بهره برداری از پروژه زیرگذر شهر چمگلک اندیمشک تا پایان بهمن ماه

به منظور ایمن‌سازی ، کاهش تصادفات جاده‌ای و زیباسازی مسیر ورودی اندیمشک ، میدان تقاطع آزادراه و میدان دوکوهه با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان در دست احداث است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از بهره برداری از پروژه زیرگذر شهر چمگلک اندیمشک تا پایان بهمن ماه خبر داد .

غلامعباس بهرامی نیا در جریان بازدید از پروژه های شهرستان اندیمشک به همراه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اندیمشک گفت : پروژه زیرگذر شهر چمگلک که نقش کلیدی در کاهش تصادفات این مسیر دارد  که این پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دست احداث است .

وی با بیان اینکه این پروژه تا پایان بهمن‌ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد ، افزود : به منظور ایمن‌سازی ، کاهش تصادفات جاده‌ای و زیباسازی مسیر ورودی اندیمشک ، میدان تقاطع آزادراه و میدان دوکوهه با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان در دست احداث است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : روشنایی مسیر آزادی شهر به شهرک مدنی که بخش مهمی از مسیر ترانزیتی جاده اندیمشک به اهواز هستند، با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان آغاز شده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد .

شهرستان اندیمشک به عنوان ورودی استان ، علاوه بر تردد خودروهای سبک ، به عنوان یک جاده ترانزیتی بسیار حائز اهمیت است از این رو این اداره کل علی رغم محددیت های اعتباری ، ایمن سازی و بهبود وضعیت محور اندیمشک – اهواز را همواره در دستور کار خود قرار داده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد : بر اساس آمار پلیس راه استان در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین امسال ...

|

ایستگاه‌های طرح ۶۰-۳۰ با هدف ترغیب مسافران نوروزی به استراحت کوتاه در فاصله ۳۰ کیلومتری ورودی استان بوده که با انجام تست‌های سلامت ، مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی خواهند بود .

|

مجتمع های خدماتی رفاهی نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد در شبکه راه ها دارند و تا پایان سال جاری نیز ۹ مجتمع در طول محورهای استان به بهره برداری خواهند رسید .

|

هر سال به صورت مستمر میزان وقوع حوادث در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی شهرستان پایش شده و نقاطی که میزان تصادفات آن بیشتر باشد به عنوان نقاط پرحادثه ثبت و در برنامه اصلاح قرار می‌گیرد .

|

ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش‌های خصوصی و مردمی خصوصاً مشارکت خیرین در حوزه ساخت راه‌ها در استان وجود دارد که خوشبختانه به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی استفاده شده است .

|

نظرات کاربران