در حال بارگذاری ...

بازگشایی ۵ محور مسدود شده در جنوب استان سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه روزی راهداران

همزمان با هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید در این استان ۴۴۰ نیروی راهداری این اداره کل در قالب ۳۵ اکیپ با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین ، نیمه سنگین و سبک در آماده باش کامل درآمدند و اقدام به خدمات رسانی کردند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت : پنج مسیر ایرانشهر - دلگان ، جلگه چاه هاشم ، بزمان - دلگان ، دلگان - هودیان و فنوج - کتیج - رمشک در جنوب این استان با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری این اداره کل بازگشایی شد .

جلال الدین قادری اظهار داشت : با فعالیت سامانه بارشی جدید در روزهای اخیر در این استان سیلاب بسیاری از مناطق استان را در برگرفت به طوری که هشت مسیر ارتباطی را مسدود کرد که پنج مسیر تاکنون با تلاش نیروهای راهداری این اداره کل بازگشایی شده است . همکاران ما در تلاش اند سه محور مسدودی دلگان - هودیان ، دلگان - زهکلوت و ایرانشهر - ریگان را باز کنند .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود : همزمان با هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید در این استان ۴۴۰ نیروی راهداری این اداره کل در قالب ۳۵ اکیپ با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین ، نیمه سنگین و سبک در آماده باش کامل در آمدند و اقدام به خدمات رسانی کردند .

قادری تاکید کرد : با توجه به شرایط جوی حاکم در جنوب سیستان و بلوچستان در روزهای آینده به رانندگان و کاربران جاده ای تاکید می شود ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری در مواقع لزوم حتما قبل از عزیمت به سفر ، از طریق تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان مطلع شوند تا دچار مشکلات احتمالی ناشی از شرایط ناپایدار جوی در طول راه ها نشوند .

 




مطالب مرتبط

به منظور تشدید نظارت بر فعالیت ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر و فعالیت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی و اقدام سریع در هنگام اضطرار ۱۰ گشت نظارتی سیار در محورهای استان فعالیت خواهند داشت و در صورت شناسایی تخلفات در بخش صنوف زیرمجموعه ، طبق قانون برخورد قانونی لازم انجام خواهد ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۰ هزار علائم غیرقابل بازیافت در محورهای ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید یک روزه از ۲۳۸ کیلومتر محورهای شریانی شرق تا غرب گلستان ، گفت که پروژه ...

|

از ۱۱۰ نمازخانه بین راهی که برنامه‌ریزی شده ، تاکنون ۴۰ نمازخانه احداث شده و تا یک سال و نیم آینده ۷۰ نمازخانه باقی مانده که با تامین منابع لازم از سوی وزارت متبوع احداث می‌شود . در سال گذشته ۲۰ نمازخانه بین راهی افتتاح شد و هم اکنون ۳۰ نمازخانه دیگر در حال احداث است .

|

استان گلستان ، اولین استان کشور است که توانسته با پایش استراتژی های دو بخش حمل و نقل و راهداری ، سند جامع و توسعه حمل و نقل را تنظیم و تدوین کند . برای ارتقا جایگاه برنامه ریزی استان در بخش حمل و نقل حدود ۴۰ جلسه تخصصی با همراهی بخش های خصوصی و سازمان های مرتبط در این زمینه برگزار ...

|

نظرات کاربران