در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات بازگشایی ۴۱ محور روستایی در استان کرمانشاه

برای بازگشایی و برفروبی محورهای شریانی و اصلی استان کرمانشاه ، چهار هزار و ۳۱۰ کیلومتر باند برفروبی با همکاری ۲۶۷ نفر راهدار ، ۱۷۶ دستگاه ماشین آلات راهداری ، ۲ هزار و ۳۸۵ تن شن و نمک انجام شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : در ۲۴ ساعت گذشته بیش از چهار هزار کیلومتر باند برف روبی انجام شده است و عملیات بازگشایی ۴۱ محور روستایی مسدود آغاز شده است .

فریبرز کرمی گفت : با توجه به‌ الویت بندی و انجام عملیات برف روبی در محورهای شریانی و اصلی در حال حاضر هیچ یک از راه های اصلی استان کرمانشاه مسدود نمی باشد . ۴۱ محور روستایی مسدود است و از ابتدای صبح عملیات بازگشایی این محور ها آغاز شده است .

کرمی گفت : در مجموع ساعات بارش برف در استان را ۲۱۴ ساعت، مجموع ساعات بارش باران را هفت ساعت و مجموع ساعات کولاک را نیز ۲۵ ساعت اعلام کرد و افزود : بارش برف از دوشنبه شب در استان قطع شده و اکنون شاهد یخ زدگی جاده ها هستیم و عملیات نمکپاشی از شب گذشته انجام شده است .

وی در ادامه گفت : برای بازگشایی و برفروبی محورهای شریانی و اصلی استان کرمانشاه ، چهار هزار و ۳۱۰ کیلومتر باند برفروبی با همکاری ۲۶۷ نفر راهدار ، ۱۷۶ دستگاه ماشین آلات راهداری ، ۲ هزار و ۳۸۵ تن شن و نمک انجام شده است .

کرمی با بیان اینکه بیشتر در محورهای شهرستان های روانسر ، پاوه ، سرپل ذهاب ، دالاهو و سنقر شاهد بارش برف بودیم ، گفت : بیشترین عملیات راهداری در راستای برف روبی در محورهای روانسر به پاوه و پاوه به سه راهی شهدا ، روانسر ، جوانرود ، ثالث باباجانی و سرپل ذهاب انجام شد . طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار ۱۰۰ تماس با مرکز مدیریت اطلاعات راه گرفته شده و ۲۲۴ خودرو در برف مانده امداد رسانی شده است .




مطالب مرتبط

تمام تلاش است که تا دهه فجر و با شرایط مساعد جوی ، آسفالت را به روستای رادکان برسانیم .

|

با عنایت به موقعیت جغرافیایی روستاهای بخش قاهان که به دلیل کوهستانی بودن در زمره ییلاقات مهم استان بوده و محورهای جاده‌ای آن از ترافیک غالبا چشمگیری به ویژه در ایام پایانی هفته و دیگر ایام مناسبتی سال برخوردارند تامین ایمنی این راه‌ها در اولویت اقدامات اداره متبوع قرار ...

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

نظرات کاربران