در حال بارگذاری ...

مصوبه ابلاغی انجمن شرکت های هواپیمایی در خصوص تعیین کف نرخی بلیت هواپیما ملغی شد

هیچ کدام از شرکت های هواپیمایی مجاز به تعیین کف نرخی و یا فروش با قیمت بالاتر از نرخ اعلام شده نیستد و در صورت مشاهده تخطی از مراتب فوق ، با متخلفین بر اساس قوانین و‌ مقررات موضوعه برخورد خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ملغی شدن مصوبه انجمن شرکت های هواپیمایی در خصوص تعیین کف نرخی بلیت هواپیما خبر داد .

میراکبر رضوی ، با اعلام این مطلب افزود : در روزهای اخیر انجمن شرکت های هواپیمایی با ابلاغ صورتجلسه ای به شرکت های هواپیمایی با تعیین کف نرخی ، حداقل قیمت فروش بلیت در پروازهای داخلی را ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرده بود . با توجه به مغایرت صورتجلسه فوق با آخرین مصوبه شورای عالی هواپیمایی کشوری مبنی بر حذف کف نرخی از قیمت بلیت هواپیما ، سازمان هواپیمایی کشوری موضوع فوق را پیگیری و بر‌این اساس ، انجمن شرکت های هواپیمایی با ارسال نامه خطاب به مدیران عامل شرکتهای هواپیمایی مصوبه فوق را ملغی کرد .

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد : تمامی شرکت های هواپیمایی موظف هستند ضمن حذف کف نرخی از قیمت بلیت و اعلام مراتب به تمامی کانال های فروش و‌ توزیع خود ، بلیت پروازهای داخلی را حداکثر تا سقف نرخی تعیین شده به تفکیک مسیرهای پروازی که در تارنمای انجمن شرکتهای هواپیمایی جهت اطلاع عموم منتشر شده است به فروش برسانند .

وی در پایان افزود : هیچ کدام از شرکت های هواپیمایی مجاز به تعیین کف نرخی و یا فروش با قیمت بالاتر از نرخ اعلام شده نیستد و در صورت مشاهده تخطی از مراتب فوق ، با متخلفین بر اساس قوانین و‌ مقررات موضوعه برخورد خواهد شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به اقداماتی که در جهت توسعه پروازها انجام شده است ، گفت ...

|

         

|

مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

|

         

|

نظرات کاربران