در حال بارگذاری ...

شناسایی و جمع‌آوری ۳۳۷ تابلو و بیلبورد غیرمجاز در راه‌های استان البرز

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت : از از ابتدای سال تاکنون ۳۳۷ تابلو و بیلبورد غیرمجاز در راه‌های استان شناسایی و جمع‌آوری شده است .

رحمان شجاعی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۳۷ تابلو و بیلبورد غیرمجاز در راه‌های استان شناسایی و جمع‌آوری شده است ، اظهار کرد : براساس قانون ایمنی راه‌ها ، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌ها باید صرفا با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و طی شدن روال مربوطه شامل مکان‌یابی صحیح محل نصب تابلو ، میزان بازتابش نور و … انجام شود .

وی ، رعایت اصول ایمنی را لازمه اخذ مجوز نصب تابلو دانست و گفت : متقاضیان برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در حاشیه راه‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل حمل و نقل استان نسبت به اخذ مجوز مطابق استاندارهای لازم اقدام کمک کنند . این مسئول در ادامه از وجود ۴۵ دستگاه تابلوی هدایت مسیر در راه‌های البرز خبرداد و افزود : مهمترین کاربرد این تابلوها ، مسیریابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه‌ترین و بهترین مسیر جهت کاهش زمان سفر و دست‌یابی آسان‌تر به مقصد است .

شجاعی گفت : تابلوهای هدایت مسیر غالبا در مسیرهای بزرگراهی ، معابر اصلی و فرعی در محل‌های ورودی و خروجی‌ها و یا به‌صورت پیش‌آگاهی قبل از رسیدن به محل خروجی و ورودی نصب می‌شوند .




مطالب مرتبط

۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، بعد از دو دهه ، نشست کمیته مشترک حمل‌ونقل جاد‌ه‌ای با تاجیکستان برگزار و یادداشت تفاهم‌ همکاری های فیمابین در تهران ...

|

تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند .

|

با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه‌بار وسایل نقلیه سنگین است ؛ لذا کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت : حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر مسافر در یک‌ ماهه گذشته از شهرستان نمین ...

|

نظرات کاربران