در حال بارگذاری ...
  • پروژه‌های بزرگراهی استان اردبیل شتاب می گیرد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌‌ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت : از محل اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل پروژه های بزرگراهی استان اردبیل شتاب می گیرد .

    داود شایقی با اعلام این مطلب اظهار کرد : منابع مورد نیاز برای این پروژه‌ها از طریق ماده ۲۳ تعریف شده و قرار است اداره‌کل راه و شهرسازی استان نیز اطلاعات محور ارتباطی و چهاربانده اردبیل - سرچم ، سه‌راهی سربند - مشگین‌شهر و رضی - امیرکندی - گرمی - بیله‌سوار را در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار دهد تا در بودجه سال آینده منابع و صدور مجوزهای لازم انجام شود . همچنین قرار شد تمام اطلاعات محور اردبیل – سرچم از طریق شرکت زیرساخت دریافت و از طریق سامانه به ثبت برسد .

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به صدور مجوز ماده ۵۶ برای محور اردبیل – سرچم اظهار کرد : مقرر شد با بارگذاری شناسنامه طرح و موافقت وزیر راه و شهرسازی با پرداخت این منابع به پروژه مورد نظر از طریق سازمان برنامه و بودجه ، صدور سند تضمینی و ضمانت انجام شود .

    شایقی رقم این اعتبار را چهار هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : این تسهیلات از طریق بانک صادرات برای تکمیل محور اردبیل – سرچم اختصاص می‌یابد و قرار است سازمان برنامه و بودجه صدور تضمینی را انجام دهد .

    وی ادامه داد : همچنین در نشستی با شورای اقتصاد برنامه و بودجه کشور مقرر شد برای ۲ پروژه مهم استان اردبیل در حوزه راه ، سربند - مشگین‌شهر و محور رضی - امیرکندی - گرمی - بیله‌سوار هم اختصاص اعتبار مورد نیاز انجام شود .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میعاد صالحی به ماده ۱۲ که حدود ۸ سال از آن می‌گذرد ، اشاره کرد و گفت : این موضوع در طول سنوات مختلف به دلایل ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه کارگروه توسعه مدیریت فرودگاه شهدای زنجان با حضور مدیر ، اعضای شورای اداری و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ...

    |

    نظرات کاربران