در حال بارگذاری ...
  • برقراری پرواز مسیر تبریز – قشم و بالعکس در فرودگاه تبریز

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پرواز به مقصد قشم از روز جمعه هفته جاری از فرودگاه تبریز آغاز خواهد شد .

    رامین آذری در این خصوص گفت : شرکت هواپیمایی آتا اقدام به برقراری پرواز در مسیر تبریز – قشم – تبریز کرده است که این پرواز از روز جمعه ۱۲ آذر ماه آغاز خواهد شد .

    وی افزود : این پرواز با هواپیمای امبرائر انجام می شود و طبق برنامه ساعت ۱۰:۵۰ روزهای جمعه هر هفته از فرودگاه تبریز به سمت قشم پرواز می کند و در ساعت ۱۵:۵۰ به تبریز باز می گردد .




    مطالب مرتبط

    توسعه فرهنگ "هوانوردی عمومی" از مهم ترین رویکردهای اداره فرودگاه های استان است که در همین راستا هم اکنون "شرکت درنا آسمان" نیز در حوزه آموزش خلبانی هواپیماهای فوق سبک و انجام پروازهای تفریحی در فرودگاه تبریز فعالیت می کند .

    |

    شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله استانبول ، آدانا ، آنکارا ، دنیزلی ، کایسری و مقاصدی مانند بغداد و دبی در مسیرهای خارجی و شهرهای مشهد مقدس ، جزیره کیش ، شیراز و تهران جزو پرتقاضا ترین مسیرهای داخلی فرودگاه تبریز در ایام نوروز هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ روز چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲، برای نخستین بار در تاریخ شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، رزمایش زیستی به‌ ...

    |

    فرودگاه شهدای سبزوار ، تنها فرودگاه منطقه غرب خراسان‌رضوی و پشتیبان فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس با مساحت ۳۲۸ هکتار ، در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد .

    |

    این اقدام با هماهنگی و صدور دستورالعمل‌های مربوطه توسط معاونت عملیات هوانوردی و همچنین نظارت و راهبری معاونت عملیات فرودگاهی اداره کل فرودگاه های استان آذربایجانشرقی مطابق استانداردهای EASA صورت گرفت .

    |

    نظرات کاربران