در حال بارگذاری ...
  • همکاری شرکت های بزرگ کشتیرانی برای استفاده از سوخت های زیستی پایدار

    همه این شرکت ها در این کمپین متعهد به ایجاد تأثیر فوری و ملموس در انتشار کربن در بخش حمل و نقل دریایی هستند . این کمپین قصد دارد نشان دهد که انجام اقدامات اقلیمی واقعی در حال حاضر امکان پذیر است تا نمونه ای برای سیاست گذاران و سایر شرکت ها در زمینه ارائه داده شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت های بزرگ کشتیرانی با همکاری هم در قالب یک جنبش سبز ، به دنبال کاهش تولید گازهای گلخانه ای و ترویج استفاده از سوخت های زیستی در صنعت حمل و نقل دریایی هستند .

    ۱۸ شرکت پیشرو در حمل و نقل دریایی و کالاهای مصرفی با جنیش GoodShipping برای کاهش قابل ملاحظه انتشار گازهای گلخانه ای از محموله هایی دریایی همکاری می کنند . صاحبان کالا و سایر ذینفعان در این جنبش متعهد به ترویج سوخت های زیستی پایدار دریایی در کمپینی هستند که حدود ۴۰۰۰ تن انتشار دی اکسید کربن را کاهش می دهد .

    این جنبش سازمان هایی را گرد هم می آورد که طیف وسیعی از صنایع ، از جمله تولید مواد غذایی ، کالاهای مصرفی ، مواد شیمیایی ، منسوجات و ماشین آلات را شامل می شود . همه این شرکت ها در این کمپین متعهد به ایجاد تأثیر فوری و ملموس در انتشار کربن در بخش حمل و نقل دریایی هستند . این کمپین قصد دارد نشان دهد که انجام اقدامات اقلیمی واقعی در حال حاضر امکان پذیر است تا نمونه ای برای سیاست گذاران و سایر شرکت ها در زمینه ارائه داده شود .

    هر یک از شرکت های عضو این جنیش متعهد به کاهش میزان مشخصی از انتشار گازهای گلخانه ای مربوط به حمل و نقل محصولات یا خدمات خود هستند .

    به عنوان یکی از اولین پروژه ها در این جنبش ، اولین سوخت گیری کشتی کانتینری Samskip Innovator با سوخت های زیستی انجام شد . طی این پروژه ، سوخت های فسیلی با سوخت های زیستی صد درصد پایدار جایگزین شد و سوخت های زیستی پیشرفته برای مجموع چهار یا پنج سفر از روتردام به هال (بریتانیا) استفاده خواهد شد .

    تینا ترینکس ، مدیر بازرگانی GoodShipping ، در این خصوص گفت : این جنبش نشان می‌دهد که اقدامات اقلیمی مشخص در حال حاضر امکان‌پذیر است و می‌توان با برداشتن گام‌های کوچک و از بین بردن موانع مشترک در سراسر زنجیره حمل و نقل دریایی ، شاهد تأثیرات ملموسی باشیم . با توجه به فوریت بحران آب و هوایی، زمان برای تلف کردن وجود ندارد و شرکت ها باید از فرصت پیش آماده برای عملی کردن اهداف خود در این زمینه استفاده کنند .

     




    نظرات کاربران