در حال بارگذاری ...
  • راه اندازی سامانه جدید کنترل روشنایی سطوح پروازی فرودگاه رشت

    سیستم مذکور ، با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، با راهبری اداره کل تجهیرات و سامانه های فرودگاهی ، مشارکت متخصصین فنی اداره کل فرودگاه استان گیلان و توسط سازندگان داخلی طراحی و نصب شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه استان گیلان از راه اندازی سامانه جدید کنترل روشنایی سطوح پروازی در برج مراقبت فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد .

    سیدمحسن میرحسینی مدیرکل فرودگاه استان گیلان در این باره گفت :‌ سامانه جدید کنترل روشنایی (میمیک) در برج مراقبت پرواز نصب شد و به بهره‌برداری رسید .

    وی اظهار داشت :‌ در راستای افزایش قابلیت اطمینان و بهره گیری از سیستم های نوین بر بستر فیبر نوری ، سامانه کنترل جدید روشنایی (میمیک) در برج مراقبت پرواز نصب شد و به بهره‌برداری رسید .

    گفتنی است ؛ سیستم مذکور ، با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد  ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، با راهبری اداره کل تجهیرات و سامانه های فرودگاهی ، مشارکت متخصصین فنی اداره کل فرودگاه استان گیلان و توسط سازندگان داخلی طراحی و نصب شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ باند و سطوح پروازی فرودگاه رشت عملیاتی است و هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد .

    |

    فرآیند صدور مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری در حال انجام است و دفتر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها در حال پیگیری است تا به‌محض صدور مجوز ، پروازهای فرودگاه سیرجان از سرگرفته شود .

    |

    پروازهای فرودگاه سیرجان به دلیل انجام عملیات عمرانی در بخش میانی باند تعطیل شده بود اما با توجه به پیشرفت پروژه پس از انجام بخشی از لایه آسفالت بیندر ، از دی‌ماه پروازهای این فرودگاه به مقصد تهران از سر گرفته می‌شوند و مجدد در اوایل سال آتی برای اجرای لایه آسفالت توپکا حدود ۲ ...

    |

    باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی فرودگاه مهرآباد به عنوان مهمترین زیرساخت عملیات هوانوردی کشور با میانگین ۳۵۰ عملیات پروازی در روز ، با هزینه‌ای معادل ۷۵۰۰ میلیارد ریال ، ظرف مدت ۱۶ ماه به بهره‌برداری رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه یاسوج گفت : با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته پنج اقدام اساسی در دستور کار فرودگاه شهدای یاسوج قرار گرفته و تا ...

    |

    نظرات کاربران