در حال بارگذاری ...
  • اختصاص ۲۳۲۰ تن قیر رایگان برای ساخت و توسعه راه‌های استان گلستان در سال جاری

    این میزان قیر در راستای اجرای عملیات و بهسازی در محدوده پروژه های فعال اختصاص داده می‌شود . پیش‌بینی می‌شود با این میزان قیر رایگان ، ۳۳۰ هزار مترمربع اجرای عملیات آسفالت در استان انجام شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت : ۳ پروژه در دست ساخت و اجرا در استان گلستان شامل قیر رایگان می شوند .

    محبوبی بیان داشت : در خصوص اجرای بند ۳ تبصره قانون بودجه ۱۴۰۰ و آیین‌نامه‌های نحوه توزیع و مصرف قیر رایگان در سال جاری ، ۲۳۲۰ تن قیر رایگان به استان اختصاص داده شد و به زودی توزیع می‌شود . قیمت بالای  قیر و کمبود اعتبارات پروژه های عمرانی همواره یکی از مشکلات اجرای پروژه های راهسازی استان بوده که موجب کند شدن پیشرفت شده بود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود : ارزش قیر رایگان اختصاص داده شده به استان ۲۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان است . این میزان قیر در راستای اجرای عملیات و بهسازی در محدوده پروژه های فعال اختصاص داده می‌شود . پیش‌بینی می‌شود با این میزان قیر رایگان ، ۳۳۰ هزار مترمربع اجرای عملیات آسفالت در استان انجام شود .

    اداره کل راه و شهرسازی استان در حال حاضر اجرای ۳ پروژه راهسازی ملی _ استانی شامل پروژه کردکوی _ بندر ترکمن _ آ ق قلا _ گمیشان ، پروژه آ ق قلا _ گنبد و پروژه رامیان _ شاهرود را در دست دارد که قیر مذکور در این پروژه ها مصرف خواهد شد .




    نظرات کاربران