در حال بارگذاری ...
  • تردد بیش از ۲ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان طی آبان ماه سال جاری

    با توجه به کارکرد سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور ، ۲۵ هزار ۴۲۷ تخلف سرعت غیرمجاز و ۱۵ هزار ۶۰۰ تخلف اضافه‌بار در آبان ماه ثبت و ارسال گردیده است و ۲۵ درصد ترددها مربوطه به وسایل نقلیه سنگین است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل‌ و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت : با توجه به کنترل تردد وسایل نقلیه با ۶۰ دستگاه ترددشمار برخط در محورهای بین شهری و ۱۸ دستگاه منصوبه در ورود و خروج محورهای مواصلاتی ، ۲ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۳۲۱ وسیله نقلیه در آبان ماه سالجاری در محورهای مواصلاتی استان تردد داشتند .

    محمد محمدی گفت : در آبان ماه سال جاری بیشترین سهم تردد پلاک‌های غیربومی در محورهای مواصلاتی استان زنجان مربوط به استان‌های تهران و آذربایجان شرقی است و میانگین سرعت متوسط در کل محورهای استان برابر ۸۰ کیلومتر بر ساعت بود .

     رئیس مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان  افزود : با توجه به کارکرد سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور ، ۲۵ هزار ۴۲۷ تخلف سرعت غیرمجاز و ۱۵ هزار ۶۰۰ تخلف اضافه‌بار در آبان ماه ثبت و ارسال گردیده است و ۲۵ درصد ترددها مربوطه به وسایل نقلیه سنگین است .

    استان زنجان دارای ۷۸ دستگاه تردد شمار و ۳۲ دستگاه ثبت تخلفات عبور و مرور در آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان - تبریز ، ترانزیت زنجان – ابهر ، زنجان – میانه ، سرم – اردبیل و ۵ سامانه توزین حین حرکت در محورهای آزادراه زنجان - قزوین ، ابهر - زنجان و بالعکس ، بیجار - زنجان و ندی – زنجان است .




    مطالب مرتبط

    این میزان تردد توسط ۵۰ دستگاه تردد شمار در محورهای تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به ثبت رسیده است .

    |

    در حال حاضر تنها برخی راه‌های روستایی به‌دلیل این‌ که امکانات محدود است مسدود مانده که همکاران در حال تیغ‌زدن ، اصلاح و تسطیح راه‌های روستایی خصوصاً راه‌های خاکی هستند .

    |

    تدابیر لازم در خصوص راهداری زمستانی از سوی معاونت راهداری اداره کل اندیشیده شده و در صورت نیاز پشتیبانی مورد تقاضا در اختیار این شهرستان قرار خواهد گرفت .

    |

    ۶ دستگاه نمک‌پاش دستی و اتوماتیک ، ۶ دستگاه سنگین راهداری شامل لودر ، گریدر و بولدوزر و ۱۲ دستگاه تراکتور و لودر استیجاری در این شهرستان به‌کارگیری شده تا تردد مسافران تسهیل شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد گفت : طی ۹ ماهه گذشته عملیات ارتقا کیفیت و بهسازی رویه آسفالت در ...

    |

    نظرات کاربران