در حال بارگذاری ...

انتصاب نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی جعفری را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب کرد .

رستم قاسمی در حکمی علی جعفری را به سمت رییس شورا و نماینده تام‌الاختیار وزیر در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب کرد .

در متن این حکم آمده است : نظر به تعهد ، سوابق و تجارب جنابعالی و اهمیت هم‌افزایی و بهره‌مندی از نظرات متخصصان ، نخبگان و جوانان دغدغه‌مند در صنعت هوانوردی به موجب این حکم شما را به سمت رییس شورا و نماینده تام‌الاختیار وزیر در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب می‌کنم .

دعوت از نخبگان جوان ، متخصص و متعهد صنعت هوانوردی در این شورا ، بررسی مشکلات موجود در این صنعت راهبردی و مهم و ارایه گزارش‌های تخصصی به صورت تحلیلی و مشورتی ، مطالعه و بررسی فناوری‌های روز دنیا و کشف استعدادهای بومی و دانش‌بنیان از مطالبات اینجانب است که انتظار می‌رود نسبت به آن دقت لازم را داشته باشید .

امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.




مطالب مرتبط

توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار ، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد . برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پروازها میان تهران - لاهور یا مشهد - لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود .

|

پیگیری توسعه ناوگان ، کنترل سرعت و رفتارهای شبکه حمل‌ونقل عمومی کشور با استفاده از سامانه‌های هوشمند مثل سامانه سپهتن که باید در آینده توسعه بیشتری یابد ، به صورت توامان می‌تواند به سفر ایمن در جاده‌ها منجر شود .

|

طرح جامع ترانزیتی حدود دو دهه بین دو کشور در حال بحث و بررسی است و مقرر شد این موضوع نیز در دستور کار قرار گیرد و در سفر رئیس‌جمهور به عراق به مراحل نهایی برسد .

|

با وجود اینکه این کاهش خوشایند است اما کافی نیست و حتی یک کشته در تصادفات نیز زیاد است .

|

در این مدت بیش از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی از شبکه حمل و نقل جاده‌ای ،‌ حدود ۱.۵ میلیون نفر از شبکه ریلی و بیش از ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار نفر از شبکه حمل و نقل هوایی و فرودگاهی در سفر هوایی داخلی و خارجی در ۲۵ هزار پرواز جا به جا شده اند .

|

نظرات کاربران