در حال بارگذاری ...

بهره برداری از فاز دوم تعریض جاده قدیم آمل - بابل

طول کلی مسیر بابل به آمل (جاده قدیم) ۱۵ کیلومتر در حوزه بابل می باشد که ، ۱۵ کیلومتر آن در حد فاصل احمد چاله پی تا چناربن با اعتبار هزینه شده ۱۶ میلیارد ریال ، سال گذشته افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابل از بهره برداری از فاز دوم تعریض محور آمل – بابل قدیم در محدوده شهرستان آمل به طول یک کیلومتر با عرض ۹ متر خبر داد .

حنظله تقی پور ضمن اشاره به این خبر افزود : عملیات اجرایی فاز دوم مسیر آمل به بابل (جاده قدیم) با اجرای لایه آسفالت به طول یک کیلومتر با عرض ۹ متر و با اعتبار هزینه شده ۷۰ میلیارد ریال انجام شد .

تقی پور یادآور شد : طول کلی مسیر بابل به آمل (جاده قدیم) ۱۵ کیلومتر در حوزه بابل می باشد که ، ۱/۵ کیلومتر آن در حد فاصل احمد چاله پی تا چناربن با اعتبار هزینه شده ۱۶ میلیارد ریال ، سال گذشته افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

وی به محور ارتباطی آمل به بابل قدیم اشاره و عنوان کرد : این محور به دلیل استقرار مراکز دانشگاهی و مراکز صنعتی و وجود روستاهای متعدد ، همواره جزو یکی از پر ترددترین محورهای استان به شمار می رود که یکی از اهداف راه و شهرسازی استان ایمن سازی محورها برای تامین سلامت کاربران جاده ای است .

گفتنی است این مراسم با حضور سردار سعادتی و دکترکریمی نمایندگان مردم شریف بابل در محلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین شیخی امام جمعه زرگرشهر ، معاون استاندار ، فرماندار و سایر روسا و مسئولین شهرستانی انجام شد .

 




نظرات کاربران