در حال بارگذاری ...

رشد ۲۲ درصدی رسیدگی به تخلفات سرمایه‌گذاران مجتمع‌های بین‌راهی در کمیسیون رسیدگی به تخلفات

مجتمع های خدماتی و رفاهی به عنوان یکی از تاسیسات جانبی راه در ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای ، افزایش ایمنی راه و تردد ، کاهش سوانح و تصادفات جاده ای و رفع خستگی مسافران در طول سفر با توقف کوتاه نقش موثری را ایفا می کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری و امور آزادراه ها از رشد ۲۲ درصدی رسیدگی به تخلفات سرمایه گذاران مجتمع های خدماتی رفاهی در کمیسیون رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به ۶ ماهه ابتدای سال قبل خبر داد .

حمید رضا شهرکی ثانوی با بیان اینکه در طرح جامع نظارت بر سرمایه گذاران مجتمع های بین‌راهی برخوردهای جدی پیش بینی شده و به تصویب مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز رسیده است گفت : نظرات کمیسیون تخلفات در همین رابطه برای اجرا به استانها ابلاغ شده که در سال ۱۳۹۹ بر همین مبنا جمعاً ۲۲ رای توسط کمیسیون رسیدگی به تخلفات بهره‌برداران مجتمع‌های خدماتی رفاهی صادر شد و در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ این عدد بالغ بر ۱۱ رای بوده که نسبت به ۶ ماهه اول سال ۹۹ رشد ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد .

وی ادامه داد : مجتمع های خدماتی و رفاهی به عنوان یکی از تاسیسات جانبی راه در ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای ، افزایش ایمنی راه و تردد ، کاهش سوانح و تصادفات جاده ای و رفع خستگی مسافران در طول سفر با توقف کوتاه نقش موثری را ایفا می کنند .

شهرکی ثانوی با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت صحیح مجتمع های بین راهی علاوه بر حفظ وضع موجود ، بهبود و توسعه خدمات با استفاده از روش‌های جدید و نوآورانه تضمین کننده رضایت مشتریان و کاربران جاده‌ای است بر نقش اساسی و کلیدی این مجتمع ها در ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده ای تاکید کرد .

مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری و امور آزادراه ها با بیان اینکه مجتمع های خدماتی رفاهی تلفیقی از فعالیت‌ها و خدمات مختلف از جمله جایگاه سوخت ، رستوران ، فروشگاه‌ها نمازخانه ها ، تعمیرگاه ، سرویس‌های بهداشتی و ... است افزود : این ساختمان ها در طول شبکه راه ها ایجاد می شوند تا بر اساس امکانات فیزیکی ، تمیزی و خدماتی با کیفیت مناسب ، توقعات ، خواسته‌ها و نیازهای مسافران را تامین کنند .

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر تعداد ٩٠٩ باب مجتمع های خدماتی رفاهی به بهره برداری رسیده است و تعداد مجتمع های در حال احداث ۵۰۰ و تعداد موافقت اصولی در حال استعلام از سایر ارگان‌های ذیربط ۸۵۵ است تصریح کرد : بر همین اساس میانگین توزیع و پراکنش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در حال بهره‌برداری ۹۵ کیلومتر بوده است که با احتساب مجتمع‌های خدماتی رفاهی در حال ساخت این عدد به ۶۱ کیلومتر خواهد رسید .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دومین نشست تخصصی روسای پلیس راه و مدیران استانی ...

|

کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد . در ۱۱ ماه سال‌جاری ۱ هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۱ هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در همایش اقتصاد دریامحور گفت : در ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از کسب رتبه سوم اداره ایمنی و حریم این اداره کل در ...

|

با هدف بررسی و آشنایی با رویکردهای سایر کشورها سه سخنرانی علمی و تخصصی با حضور مدیر توسعه مدل حمل و نقل ایالت نیوساوت ولز استرالیا، مسئول ارشد مدل‌سازی حمل و نقل COWI دانمارک ، مسئول ارشد مدل‌سازی حمل و نقل SMEC استرالیا در خصوص مدل‌های فعالیت مبنا در مطالعات جامع حمل و نقل ، ...

|

نظرات کاربران