در حال بارگذاری ...

الزام ایرلاین‌ها به تعدیل ۱۵ درصدی قیمت بلیت هواپیما

در این خصوص با شرکت‌هایی که اقدام به فروش بلیط با قیمت بالاتر از نرخ مصوب کنند ، برخورد جدی خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی گفت : ایرلاین‌ها باید ضمن تعدیل ۱۵ درصدی قیمت بلیط هواپیما ، همه خدمات گذشته را به حالت عادی بازگردانند .

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر الزام ایرلاین‌ها با تعدیل ۱۵ درصدی قیمت بلیت هواپیما ، اعلام کرد : با لغو محدودیت کرونایی در پروازهای داخلی ؛ تمامی ایرلاین‌ها باید ضمن تعدیل ۱۵ درصدی قیمت بلیط هواپیما ، تمام خدمات گذشته را به حالت عادی بازگردانند .

عضو کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد : در این خصوص با شرکت‌هایی که اقدام به فروش بلیط با قیمت بالاتر از نرخ مصوب کنند ، برخورد جدی خواهد شد .




مطالب مرتبط

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

با ابتکار ایران راه توجه به ترانزیت ، لجستیک و اقتصاد دریا در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت و در راستای اجرای «جهش تولید با مشارکت مردم» همزمان با ایجاد ۲۷ شهر ساحلی ، مشارکت مردمی امکان سرمایه گذاری مردم در این بخش ها را شاهد خواهیم بود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی با اعلام رفع ۴۱۲ نقطه پرخطر جاده‌ای در سراسر کشور از برنامه دولت برای تامین ۵ هزار اتوبوس بین شهری ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به اقداماتی که در جهت توسعه پروازها انجام شده است ، گفت ...

|

         

|

نظرات کاربران