در حال بارگذاری ...

زیر بار ترافیک رفتن باند دوم ورودی شهرستان گرمی در آینده نزدیک

راه و شهرسازی استان با تأمین منابع مورد نیاز بخش عظیمی از پروژه را اجرا کرده و با تأمین نقدینگی عملیات آسفالت‌ریزی آن با تلاش پیمانکار به انجام می‌رسد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ استاندار اردبیل گفت : پروژه احداث راه گردشگری دور دریاچه گیلارلو به عنوان رینگ اصلی گردشگری منطقه با پیشرفت ۹۰ درصد در حال اجراست .

سید حامد عاملی در بازدید از پروژه های راه و شهرسازی گرمی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان در جمع مدیران استانی و شهرستان گرمی با اعلام این مطلب اظهار کرد : پروژه احداث راه گردشگری دور دریاچه گیلارلو به عنوان رینگ اصلی گردشگری منطقه با پیشرفت ۹۰ درصد در حال اجراست و تلاش بر این است تا با پرداخت بخشی از بدهی به پیمانکاران تا پایان سال جاری به شکل کامل به بهره‌برداری برسد . ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای عملیات آسفالت‌ریزی نیاز بوده که ۴۰ میلیارد ریال از طریق بنیاد علوی و ۶۰ میلیارد ریال از طریق منابع شهرستان تأمین شده تا این پروژه به شکل مطلوب پیشرفت داشته باشد .

نماینده عالی دولت در استان اردبیل گفت : راه و شهرسازی استان با تأمین منابع مورد نیاز بخش عظیمی از پروژه را اجرا کرده و با تأمین نقدینگی عملیات آسفالت‌ریزی آن با تلاش پیمانکار به انجام می‌رسد .

عاملی افزود : با پرداخت منابع مورد نیاز از بخش اسناد خزانه قرار است علاوه بر آسفالت‌ریزی ، سنگ فرش و چمن مصنوعی در این منطقه اجرایی شده تا گردشگران بتوانند از ظرفیت این منطقه در فصول مختلف استفاده کنند .

استاندار اردبیل گفت : عملیات احداث ۵ کیلومتر باند دوم ورودی شهرستان گرمی با تلاش راه و شهرسازی به اتمام رسیده و با نصب علائم ایمنی ، خط کشی و جدول گذاری بزودی زیر بار ترافیک خواهد رفت .

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در این بازدید ضمن تشریح پروژه های در حال احداث شهرستان گرمی افزود : پروژه احداث راه گردشگری دور دریاچه گیلارلو بطول ۳.۲ کیلومتر ، در کیلومتر ۶ جاده جدید گرمی به اردبیل واقع شده و با توجه به ماهیت گردشگری در منطقه به ویژه دریاچه گیلارلو ، احداث این راه نقش مهمی را در توسعه گردشگری و افزایش اشتغال در منطقه خواهد داشت . تاکنون ۴۵ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه هزینه شده و۱۸۰ میلیارد ریال نیز جهت تکمیل مورد نیاز است .




مطالب مرتبط

حسن طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور این بود که تخصیص اعتبارات حوزه راه‌سازی در اولویت باشد و علاوه بر آن هم کمک بیشتری در تامین اعتبار بیمارستان نجف‌زاده و مجتمع‌های فرهنگی و هنری شده است ، به طوری‌که سه مورد از این مجتمع‌ها آماده بهره‌برداری است .

|

در سال‌های اخیر توجه مدیریت ارشد استان به این بخش معطوف شده و این رقم با بهره‌برداری از ۵۲ کیلومتر شبکه بزرگراهی در سال گذشته به ۲۷ درصد رسیده که تا پایان امسال با افتتاح دست‌کم ۶۰ کیلومتر دیگر ، به ۳۰ درصد برخورداری خواهد رسید .

|

نظرات کاربران