در حال بارگذاری ...

واکسینه بودن فعالان بخش حمل و نقل عمومی جاده ای الزامی است

با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی این اداره کل و با همکاری استانداری ، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دانشگاه علوم پزشکی بابل مشخصات تعداد ۲۵ هزار و ۵۱۱ نفر از فعالان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل مسافر و کالا مازندران ، براساس زمانبندی مشخص علیه ویروس کرونا واکسینه شدند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت : صدور و تمدید مجوزهای مربوط به فعالیت‌های دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای منوط به واکسیناسیون حداقل دوز اول است .

عباسعلی نجفی با اشاره به اجرای طرح الزام واکسیناسیون فعالان بخش حمل و نقل عمومی و جاده ای عنوان کرد : با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی این اداره کل و با همکاری استانداری ، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دانشگاه علوم پزشکی بابل مشخصات تعداد ۲۵ هزار و ۵۱۱ نفر از فعالان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل مسافر و کالا مازندران ، براساس زمانبندی مشخص علیه ویروس کرونا واکسینه شدند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه در سهمیه اعلام شده ، رانندگان اتوبوس ، مینی بوس و سواری کرایه به دلیل تماس نزدیک با مسافران ، یکی از گروه‌های پرخطر از نظر ابتلا به ویروس کرونا شناخته شده اند و انجام واکسیناسیون برای آن‌ها از مطالبات جدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوده و به عنوان گروه‌های هدف برای انجام واکسیناسیون قرار گرفتند . تشکل‌های صنفی ،شرکت‌ها و موسسات مسافر بری بایستی نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی مبارزه با کرونا اقدام نمایند و ادامه فعالیت فعالان بخش حمل و نقل عمومی مربوط به دریافت دوز دوم تا پایان بهمن ماه امسال در نظر گرفته شده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تشدید نظارت‌ها بر روند انجام واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و متصدیان شرکت های حمل و نقل استان خبر داد و گفت : از رانندگان می خواهیم پس از دریافت واکسن شیوه نامه‌های بهداشتی مانند فاصله گذاری اجتماعی ، زدن ماسک و استفاده از مواد ضدعفونی کننده را فراموش نکنند و مدیران عامل شرکت‌ها هم ضمن رعایت دقیق شرایط بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا ؛ با کارشناسان و بازرسان حوزه حمل و نقل که با هدف بازدید از صنوف حمل و نقلی حضور خواهند یافت همکاری های لازم را انجام دهند .




مطالب مرتبط

ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است .

|

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای‌ آذربایجان غربی از تردد نزدیک به ۲۱۵ هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی استان خبر داد ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

نظرات کاربران