در حال بارگذاری ...

تاکید استانداری مازندران بر توسعه پروازها و راه اندازی ایرتاکسی در فرودگاه های استان

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ استاندار مازندران خواستار افزایش پروازها به ویژه در مسیر تهران و برقراری پروازهای خارجی و ایرتاکسی در فرودگاه های این استان شد .

سیاوش امیرمکری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در سفر به ساری و بازدید از پروژه های فرودگاه مرکز استان ، با حسینی پور ، استاندار جدید مازندران دیدار و انتصاب وی را تبریک گفت .

امیرمکری در این دیدار ، در خصوص وضعیت فرودگاه های استان مازندران و برنامه های آتی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص توسعه فرودگاه های استان توضیحاتی ارائه داد .

استاندار مازندران نیز از اهتمام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به مسائل حمل و نقل هوایی استان و انجام پروژه های گوناگون زیرساختی و توسعه ای در فرودگاه های سه گانه استان قدردانی کرد .

وی خواستار افزایش پروازها به ویژه در مسیر تهران و برقراری پروازهای خارجی و ایرتاکسی در فرودگاه های این استان شد .

امیرمکری در پاسخ به این‌ مطالبه ، اظهار امیدواری کرد ؛ با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری و بهره گیری از ظرفیت شرکت های هواپیمایی ، بتوانیم خواسته های مردم استان در زمینه هوانوردی را برآورده کنیم .

گفتنی است ؛ امیرمکری روز گذشته با همراهی صفایی معاون عملیات فرودگاهی و ایزدبین مدیرکل دفتر مدیرعامل از پروژه های اجرایی فرودگاه شهدای ساری نظیر سایت های کارگاهی پروژه های بلوار ورودی فرودگاه ، زهکشی و جمع آوری آبهای سطحی و فاضلاب و سایت های سامانه کمک ناوبری و روند انجام پروژه ها بازدید و با پیمانکاران و مشاوران مربوطه دیدار و در جریان میزان پیشرفت پروژه ها قرار گرفت .

در این بازدید نیز سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاه های استان گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه ها و اقدامات صورت گرفته در فرودگاههای استان ارایه کرد .




مطالب مرتبط

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به استان فارس ضمن بازدید از فرودگاه شیراز ، در جلسات جداگانه با ...

|

زیرساخت فرودگاه‌های کشور به اندازه‌ای است که اگر تعداد پروازها به ۱۵ تا ۲۰ برابر افزایش یابد ، مشکلی بابت ارائه خدمات فرودگاهی به پروازها وجود ندارد ؛ مگر در شرایط خاص مانند فرودگاه سیرجان که به دلیل انجام عملیات بهسازی روکش باند ، پروازهای آن بسته شده است.

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

|

هواپیماهای بیزنس جت ۶ و ۷ نفره مانند هوکر و فالکن از انواع هواپیماهایی هستند که پروازهایی در قالب سفر و جابجایی‌ها در مسافت دور را هم دارد و هر چند تعداد سرنشینان این هواپیما محدود است اما جزو هواپیماهای سبک محسوب نمی‌شوند .

|

نظرات کاربران