در حال بارگذاری ...

بهره برداری از زهکشی سطوح پروازی فرودگاه ساری در سال ۱۴۰۱

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در بازدید از پروژه های فرودگاه ساری از آماده سازی سامانه کمک ناوبری ILS در این فرودگاه برای بهره برداری خبر داد .

سیاوش امیرمکری که برای بررسی پروژه های فرودگاه ساری ، عازم شمال کشور شده بود ، گفت : پروژه نصب سامانه ILS فرودگاه ساری به اتمام رسیده و در حال آماده سازی سامانه برای بهره برداری هستیم و البته مستلزم انجام یک سری نکات فنی است .

وی همچنین از زهکشی سطوح پروازی به عنوان پروژه مهم فرودگاه ساری یاد و اظهار امیدواری کرد : در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد .

امیرمکری در ادامه اظهار داشت : پروژه دیگر فرودگاه ساری ، بلوار ورودی به این فرودگاه است که به دنبال ایجاد مسیر مستقیم از جاده اصلی به این فرودگاه هستیم و امیدواریم این پروژه به صورت کامل  حداکثر تا پایان سال جاری به اتمام برسد .

گفتنی است ؛ در این بازدید مصطفی صفایی معاون عملیات فرودگاهی و احمد ایزدبین مدیرکل دفتر مدیرعامل حضور داشتند .




مطالب مرتبط

این اقدام با هماهنگی و صدور دستورالعمل‌های مربوطه توسط معاونت عملیات هوانوردی و همچنین نظارت و راهبری معاونت عملیات فرودگاهی اداره کل فرودگاه های استان آذربایجانشرقی مطابق استانداردهای EASA صورت گرفت .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سامانه جدید کمک ناوبری ILS فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد با حضور وزیر راه و شهرسازی ، افتتاح شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

نظرات کاربران