در حال بارگذاری ...
  • اختصاص اعتبار مناسب جهت تکمیل بزرگراه های استان اردبیل

    در حوزه بزرگراه‌های استان عقب ماندگی وجود دارد ، به همین علت اعتبار خوبی پیش‌بینی کردیم که تا آذرماه در اختیار اداره کل راه و شهرسازی اردبیل قرار می‌گیرد که پروژه‌هایی که در مراحل آخر است به اتمام برسد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی از تخصیص اعتباری مناسب جهت تکمیل بزرگراه های استان اردبیل تا آذرماه خبر داد .

    رستم قاسمی در جلسه شورای اداری شهرستان نمین در استان اردبیل ، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) به تشریح اقدامات انجام شده در سفر هیات دولت به اردبیل این استان پرداخت و گفت : بازدیدی از تونل شمالی حیران داشتیم که احداث این تونل دوم به دلیل الزامات ترافیکی ضرورت دارد . در این سفر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه این پروژه تامین شد و بناست که حفاری تا پایان سال تمام شود. سال آینده این تونل مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت . 

    وی ادامه داد : قطعا نیازمندی‌های گفته شده در این جلسه برای موضوعات مختلف اعم از صنعت ، آب و ... که توقع مردم از دولت سیزدهم است ، به هیات دولت و رییس جمهور منتقل و قطعا وزرای مربوطه در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهند داد . دولت سیزدهم به عنوان یک دولت مردمی تاکید دارد که بتواند انتظارات مردم که به جا و درست است را برآورده کند . هرچند در شرایط تحریم هستیم ، اما خوشبختانه کشور ثروتمند است و می‌توان این انتظارات را برآورده کرد .

    وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در این سفر ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سه موضوع مهم استان در نظر گرفته شد ، گفت : حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای راه آهن میانه - اردبیل تامین شده است و سال آینده قطار در اردبیل حرکت خواهد کرد . همچنین مطالعات راه‌آهن اردبیل - پارس آباد در حال انجام است و امیدواریم در بودجه سال آینده اعتبار این طرح نیز پیش‌بینی شود .

    وی ادامه داد : در حوزه بزرگراه‌های استان عقب ماندگی وجود دارد ، به همین علت اعتبار خوبی پیش‌بینی کردیم که تا آذرماه در اختیار اداره کل راه و شهرسازی اردبیل قرار می‌گیرد که پروژه‌هایی که در مراحل آخر است به اتمام برسد . همچنین اعتباری برای روستاهای محروم استان ، علاوه بر آنچه در قانون بودجه پیش‌بینی شده ، پیش‌بینی کردیم که بتوانیم راه‌های روستایی را به سرانجام برسانیم . باید در نظر گرفت که به دلیلی سردی هوا در استان اردبیل معمولا عمر آسفالت کوتاه است و نیاز به مرمت دارد . با این اقدامات امیدواریم که استان اردبیل که یکی از استان هایی که می‌تواند در گردشگری و تولید ناخالص داخلی سهم ایفا کند ، از بن بست حمل‌ونقل نجات پیدا کند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در دومین سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان البرز ، با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۰ پروژه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۵۵ پروژه راهداری با اعتبار ۳۷ هزار میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد . ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی از بهره‌برداری از ۲۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی در مسیر فسا به داراب خبر داد و با اشاره به شناسایی ۱۰۰ نقطه ...

    |

    مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

    |

    با ابتکار ایران راه توجه به ترانزیت ، لجستیک و اقتصاد دریا در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت و در راستای اجرای «جهش تولید با مشارکت مردم» همزمان با ایجاد ۲۷ شهر ساحلی ، مشارکت مردمی امکان سرمایه گذاری مردم در این بخش ها را شاهد خواهیم بود .

    |

    نظرات کاربران