در حال بارگذاری ...

تعریض ، بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت ۴۱۵ کیلومتر از جاده های استان آذربایجان غربی

این مقدار پروژه با اعتبار ابلاغی و مجوز های صادره جهت برگزاری مناقصات نزدیک به ۲۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان های مختلف استان من جمله ارومیه ، نقده ، سلماس ، مهاباد و دیگر شهرستانها انجام گرفته یا در حال انجام است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره نگهداری راه ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اتمام یا اجرای ۷۳ پروژه تعریض ، بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت به طول ۴۱۵ کیلومتر در محورهای مواصلاتی استان آذربایجان غربی خبر داد . 

حبیب خوش فطرت اظهار داشت : با توجه به نقش حیاتی راه‌ها در رشد و توسعه به عنوان یک ثروت ملی یکی از رسالت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی حفظ و نگهداری از این شریان ها و ایمن نمودن آن با انجام پروژه های تعریض ، بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت است که از سال گذشته تا کنون نزدیک ۴۱۵ کیلومتر آسفالت به تعداد ۷۳ پروژه انجام گرفته و یا در حال اجرا است .

خوش فطرت افزود : این مقدار پروژه با اعتبار ابلاغی و مجوز های صادره جهت برگزاری مناقصات نزدیک به ۲۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان های مختلف استان من جمله ارومیه ، نقده ، سلماس ، مهاباد و دیگر شهرستانها انجام گرفته یا در حال انجام است .

این مقام مسئول گفت : از مهمترین پروژه های تعریض ، بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت در استان می توان به لکه گیری و روکش آسفالت محور نقده - اشنویه به طول ۱۴.۷ کیلومتر ، لکه گیری و روکش آسفالت  محور سلماس - تازه شهر به طول ۷.۲ کیلومتر ، روکش آسفالت ورودی و خروجی پایانه مرزی تمرچین و پروژه های ساماندهی سه راهی شیخلر، ساماندهی سه راهی قره ضیاالدین و لکه گیری و ماسه آسفالت محور ارومیه - سرو اشاره کرد .




مطالب مرتبط

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

در حال حاضر بیش از ١٢٠ کیلومتر از مصوبات سفر مقام عالی استان در حال اجرا بوده و امید است به همت راهداران به زودی به بهره برداری برسد .

|

نظرات کاربران