در حال بارگذاری ...

انتصاب مشاور وزیر و رییس مرکز امور بین الملل وزارت راه و شهرسازی

به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی مشاور وزیر و رییس مرکز امور بین الملل این وزارتخانه منصوب شد .

رستم قاسمی ، وزیر راه و شهرسازی در حکمی مسعود استاد حسین را به عنوان "مشاور وزیر و رییس مرکز امور بین الملل" این وزارتخانه منصوب کرد .

در حکم وزیر راه و شهرسازی به مسعود استاد حسین آمده است :

نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی ، به موجب این حکم شما را به عنوان "مشاور وزیر و رییس مرکز امور بین الملل" منصوب می نمایم . با توجه به موقعیت کم نظیر ایران اسلامی در شاهراه حمل و نقل جهانی انتظار دارد به منظور بهره گیری از این ظرفیت عظیم ، علاوه بر شرح وظایف مصوب آن مرکز ، موارد زیر مورد اهتمام جدی قرار گیرد :

- تمرکز و تمهید کلیه موضوعات مرتبط با حوزه بین الملل وزارتخانه در آن مرکز

- مدیریت ماموریت های خارجی مقامات و سایر سطوح ستادی و بخش های تابعه وزارتخانه

- تدوین نقشه راه همکاری های بین المللی وزارت و تهیه ضوابط اجرایی آن در راستای همگرایی سازمانی

- ارائه گزارش مستمر از عملکرد معاونت ها و دستگاه های تابعه در حوزه بین الملل اینجانب

- تقویت دیپلماسی اقتصادی کشور از طریق نقش آفرینی موثر در کریدورهای منطقه ای و بین المللی

- ارتباط موثر و تعامل مستمر با وزارت امور خارجه و سایر بخش های ذی ربط در دولت

- معرفی فرصت های سرمایه گذاری داخلی در سطوح منطقه ای و بین المللی با هدف جلب مشارکت طرف های خارجی و تامین مالی پروژه های ملی

امید است با اتکال به الطاف الهی ، در اجرای سیاست های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش ، در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید .

لازم به ذکر است مسعود استادحسین از جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی پیش از این عهده دار مسئولیت های متعدد در حوزه های اقتصادی راهبردی بوده و دارای سوابق و تجارب طولانی در حوزه های بین المللی هستند که از استعدادهای درخشان در مقطع دکترای حقوق خصوصی به شمار می آید .




مطالب مرتبط

این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

|

توافقات انجام شده در نشست‌های کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان طی یک سال گذشته ، منجر به افزایش دادوستد دو کشور شده ؛ به گونه‌ای که کشور پاکستان با سهم ۴.۲ درصدی از کل صادرات کشور ، جایگاه ششم مقاصد صادراتی ایران را به خود اختصاص داده و این در حالی است که در ...

|

تسهیل تردد جاده‌ای و توسعه زیرساخت‌ها در دو طرف مورد بحث قرار گرفت و مطرح شد که هم توسعه پارکینگ‌ها و هم مناسب‌سازی معابر تردد باید مورد توجه قرار گیرد . مشکلات برخی رانندگان ایرانی در خصوص لزوم اخذ ویزا و اجازه ورود تنها تا ۵۰ کیلومتر به کشور پاکستان از جمله دغدغه‌هایی بود ...

|

توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار ، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد . برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پروازها میان تهران - لاهور یا مشهد - لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود .

|

پیگیری توسعه ناوگان ، کنترل سرعت و رفتارهای شبکه حمل‌ونقل عمومی کشور با استفاده از سامانه‌های هوشمند مثل سامانه سپهتن که باید در آینده توسعه بیشتری یابد ، به صورت توامان می‌تواند به سفر ایمن در جاده‌ها منجر شود .

|

نظرات کاربران