در حال بارگذاری ...
  • مجمع عالی مشورتی راه آهن تشکیل می شود

    نگاه ما به این جلسه تنها نمادین نیست و بنا داریم با تشکیل مجمع عالی مشورتی و برگزاری مستمر این جلسه از نظرات مدیران عامل سابق در تصمیمات کلان استفاده کنیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست صمیمی دکتر سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن با مدیران عامل ادوار گذشته این شرکت ، در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد .

    این نشست در هفته نخست انتصاب مدیرعامل جدید شرکت راه آهن و در راستای همفکری ، تبادل نظر و استفاده از تجارب ۴۰ ساله مدیران عامل سابق راه‌آهن برگزار شد .

    لزوم تکیه بر خرد جمعی ، استفاده از تجربیات قبل ، همفکری و همدلی در تمام سطوح صنعت ریلی اعم از شرکت راه آهن و فعالان بخش خصوصی ، توجه به موضوعات کلان ریلی ، فعال سازی کریدورهای ریلی و اولویت دهی به منافع ملی از موضوعاتی بود که سید میعاد صالحی مدیرعامل راه‌آهن بر آن تاکید کرد .

    در این نشست ، دکتر صالحی خاطرنشان کرد : نگاه ما به این جلسه تنها نمادین نیست و بنا داریم با تشکیل مجمع عالی مشورتی و برگزاری مستمر این جلسه از نظرات مدیران عامل سابق در تصمیمات کلان استفاده کنیم .

    مدیران عامل سابق راه آهن نیز در این نشست ، دیدگاه ‏ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند .




    مطالب مرتبط

    مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .

    |

    از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه این بود که حدود یک سوم از ۲۷ هزار واگن باری در سیر با شیر بسته و بدون ترمز حرکت می‌کرد که امروز بعد از ده‌ها سال و با بررسی ۶ ماهه و با یک اقدام انقلابی ، در آبان و آذر حدود ۸ هزار واگن مجهز به سیستم ترمز شدند و هیچ قطاری با واگن باری بدون ...

    |

    تا کنون بیش از ۸۲ کیلومتر از محور ریلی بافق به کرمان بازسازی شده است .

    |

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

    |

    نظرات کاربران