در حال بارگذاری ...

بازسازی و ترمیم محور اندیکا - مسجد سلیمان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال

شانه سازی و پاکسازی کل محور ، اصلاح حدود ۳۰ کیلومتر شیب شیروانی و رفع چهار نقطه حادثه خیز از جمله عملیات هایی است که انجام شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا گفت : عملیات تعمیر و بازسازی محور اندیکا - مسجدسلیمان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال انجام شده است .

محمد رضایی اظهار داشت : لکه گیری هندسی و روکش آسفالت این محور با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال انجام شده است .

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی با اعتبار پنج میلیارد ریال نصب شده است ، ادامه داد : شانه سازی و پاکسازی کل محور ، اصلاح حدود ۳۰ کیلومتر شیب شیروانی و رفع چهار نقطه حادثه خیز از جمله عملیات هایی است که انجام شده است .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا خاطرنشان کرد : اصلاح روشنایی تونل دلا ، دریواسیون پل ها و پاکسازی آبرو ها ،ایجاد هره خاکی در محل پرتگاه ها ، تعویض تابلو های فرسوده ، خط کشی و لکه گیری در این محور انجام شده است .




مطالب مرتبط

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

در حال حاضر بیش از ١٢٠ کیلومتر از مصوبات سفر مقام عالی استان در حال اجرا بوده و امید است به همت راهداران به زودی به بهره برداری برسد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از بهسازی ۳ هزار کیلومتر روکش آسفالت راه های استان تا پایان ۱۴۰۳ خبر داد ...

|

تاکنون مبلغ دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از کل اعتبارات تخصیص یافته هزینه شده‌ است .

|

مجتمع های خدماتی رفاهی نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد در شبکه راه ها دارند و تا پایان سال جاری نیز ۹ مجتمع در طول محورهای استان به بهره برداری خواهند رسید .

|

نظرات کاربران