در حال بارگذاری ...
  • بررسی روند اجرایی فاز دوم تعریض و بهسازی محور ارومیه - جارچیلو حدفاصل شهرک صنعتی

    محور ارومیه به ریحان آباد - جارچیلو ، حلقه اتصال واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی با بازار مصرف محسوب می‌شود که حمل‌ونقل تولیدات این واحدها از طریق اتمام عملیات تعریض این محور به سهولت انجام می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه فرماندار شهرستان ارومیه از عملیات تعریض و بهسازی محور ارومیه - جارچیلو حدفاصل شهرک صنعتی تا سه‌راهی قهرمانلو بازدید کردند .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این خصوص گفت : پروژه بهسازی و تعریض محور ارومیه - جارچیلو و شهرک صنعتی به طول ٢٣ کیلومتر با هدف ارتقای راه فرعی به راه اصلی اجرا می‌شود . سال گذشته ، قطعه اول و دوم این محور  تکمیل شد .

    سیدمحسن حمزه لو یادآور شد : محور ارومیه به ریحان آباد - جارچیلو ، حلقه اتصال واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی با بازار مصرف محسوب می‌شود که حمل‌ونقل تولیدات این واحدها از طریق اتمام عملیات تعریض این محور به سهولت انجام می‌شود . همچنین مسیر ارتباط ایمن و استاندارد واحدهای تولیدی و صنعتی با آزادراه ارومیه - تبریز فراهم می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی وساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : مشکلات و مسایل اجرای پنج پروژه مهم راهسازی در کمیته فنی این ...

    |

    توسعه محورهای مواصلاتی به خصوص در عرصه استان آذربایجان‌غربی و به ویژه در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین که مسیر تردد زائران اربعین حسینی است ، حائز اهمیت است .

    |

    در حال حاضر عملیات راهسازی در ۴۶۲ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان با میانگین پیشرفت ۵۰ درصد در دست اجراست .

    |

    یکی از ساز و کارهای کاهش بار ترافیکی و ایمنی تردد در مسیر مهاباد به میاندوآب بهره برداری از این مسیر است و تسریع در روند احداث این محور با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    این طرح‌ها شامل ۲۱۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان می‌شود که تاکنون ۴۰ کیلومتر آن به اتمام رسیده است . تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به روز برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است . کریدور بزرگراهی غرب کشور از دیگر طرح‌ها بوده که طول کریدور در استان ۵۴۸ کیلومتر است .

    |

    نظرات کاربران