در حال بارگذاری ...

عملیات اجرایی پروژه چهارخطه بیله سوار – گرمی در مسیر توسعه و شتاب

طول مسیر مورد پیمان قرارگاه خاتم الانبیا از بیله سوار تا گرمی بطول ۴۶ کیلومتر بوده که ۳۳ کیلومتر تا انتهای پل انجیرلو در حوزه شهرستان بیله سوار بوده و کل مشخصات پروژه شامل بیش از ۲،۷۷۰،۰۰۰ مترمکعب خاکبرداری ، ۱،۲۴۶،۰۰۰ مترمکعب خاکریزی ، عملیات فولادی ، عملیات بتن ریزی ، قطعات بتنی پیش ساخته ، زیراساس ، اساس و آسفالت خواهد بود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : عملیات اجرایی پروژه چهارخطه بیله سوار - گرمی در مسیر توسعه و شتاب قرار گرفته است .

محبوب حیدری در بازدید از پروژه چهارخطه بیله سوار - گرمی ضمن تاکید به پیمانکار مبنی بر رعایت مسائل فنی و سرعت بخشیدن به پروژه گفت : با قرار دادن مسیر بیله سوار - سه راه گوگ تپه به عنوان اولویت اول ، تمام توان خود را جهت تکمیل زیرسازی در محدوده بدون معارض در این مسیر بکار گرفته و هرچه سریعتر کار را به مرحله نهایی برساند .

وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت فولاد مصرفی در پروژه از پیگیری های خود در این زمینه خبر داد و افزود : کلیه ابنیه فنی مسیر مورد نظر باید با تامین فولاد توسط پیمانکار هرچه سریعتر به اتمام برسد و ماشین آلات مازاد در قطعات خاکبرداری شده دیگر در طول مسیر بیله سوار - گرمی بکار گرفته شده تا سطح لایه های روسازی به تراز نهایی برسد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با تقدیر از همکاری ادارات دارای تاسیسات معارض در طول مسیر اجرای پروژه ، از آنها خواست کمک نمایند در پیشرفت پروژه و باقیمانده تاسیسات خود را در اسرع وقت جابجا نموده تا کل مسیر بیله سوار - سه راه گوگ تپه آزادسازی گردد .     

لازم به توضیح است طول مسیر مورد پیمان قرارگاه خاتم الانبیا از بیله سوار تا گرمی بطول ۴۶ کیلومتر بوده که ۳۳ کیلومتر تا انتهای پل انجیرلو در حوزه شهرستان بیله سوار بوده و کل مشخصات پروژه شامل بیش از ۲،۷۷۰،۰۰۰ مترمکعب خاکبرداری ، ۱،۲۴۶،۰۰۰ مترمکعب خاکریزی ، عملیات فولادی ، عملیات بتن ریزی ، قطعات بتنی پیش ساخته ، زیراساس ، اساس و آسفالت خواهد بود .




مطالب مرتبط

با تکمیل راه آهن چابهار - زاهدان ، ارزش بندر شهید بهشتی دو چندان می‌شود . در همین راستا برنامه‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری خارجی ارائه شده‌است که در شرف دستیابی به قرارداد نهایی هستیم و از طرفی نهادهای مختلف داخلی نیز از سرمایه‌گذاری در این بندر استقبال کرده‌اند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا رحمانی مدیر عامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی با اشاره به این که توسعه شبکه های حمل و نقل یکی از مولفه‌های مهم اقتصاد است ، افزود : در ...

|

حسن طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور این بود که تخصیص اعتبارات حوزه راه‌سازی در اولویت باشد و علاوه بر آن هم کمک بیشتری در تامین اعتبار بیمارستان نجف‌زاده و مجتمع‌های فرهنگی و هنری شده است ، به طوری‌که سه مورد از این مجتمع‌ها آماده بهره‌برداری است .

|

در سال‌های اخیر توجه مدیریت ارشد استان به این بخش معطوف شده و این رقم با بهره‌برداری از ۵۲ کیلومتر شبکه بزرگراهی در سال گذشته به ۲۷ درصد رسیده که تا پایان امسال با افتتاح دست‌کم ۶۰ کیلومتر دیگر ، به ۳۰ درصد برخورداری خواهد رسید .

|

نظرات کاربران